Magia comunicarii
Reading Time: 2 minute<p> <strong>Dupa anii de glorie din deceniul trecut, industria de comunicare a inceput sa-si piarda din stralucire. In conditiile unor bugete mici, putini au mai reusit sa fie creativi, sa construiasca campanii frumoase si sa-i determine pe clienti sa-i recomande.</strong></p> <p> </p> <p> Stim cu totii, nu e usor sa faci treaba cand totul in jur pare ca se destrama, dar ceea ce faci te defineste si arata cine esti. Indiferent de domeniul comunicarii, ca vorbim despre publicitate, PR sau digital, toata lumea se plange, iar clientii sunt nemultumiti. Piata se zbate in orgolii inutile, niciun concurent nu e bun si intotdeauna clientul e de vina.</p> <p> </p> <p> Desi aceasta stare a lucrurilor a devenit o obisnuinta, cand cineva are o initiativa, cat de mica, se vede! In marea lipsa de viziune care domneste de ani buni, un act de curaj al unei agentii este foarte bine primit, si desi toti ceilalti colegi gasesc zeci de motive pentru care ceea ce s-a intamplat nu este cu nimic iesit din comun, piata vede, clientii observa si ii urmeaza pe oamenii care-i conving.</p> <p> </p> <p> Am inceput anul trecut demersul descoperirii de oameni noi, de idei frumoase si initiative curajoase, care viza directorii de marketing deschizatori de drumuri. Anul acesta, am largit aceasta initiativa si vom realiza, pe langa a doua editie a topului Biz PR Awards, doua noi studii de piata despre publicitate si digitalul romanesc. Cum sunt agentiile, ce proiecte au, cu cifre de afaceri si profit, dar si cati clienti au, cati sunt “vechi” si cati noi, ce parere au clientii si daca ar recomanda agentia cu care lucreaza. Incepem anul cu aceste proiecte in “to do list” si cu speranta ca acest domeniu atat de fascinant pentru noi toti isi va recastiga stralucirea si va impune iar oamenii valorosi, dintre cunoscuti sau din noul val, care vor aduce un suflu nou in magia comunicarii.</p>
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz