Magazinul online Alfredo Seafood a avut vânzări de 100.000 euro în 2020, cu un vârf în lockdown
Reading Time: 3 minuteLansat în noiembrie 2019, magazinul online al Alfredo Seafood a înregistrat un prim an de activitate intensă, cu vânzări în valoare de 100.000 de euro, impulsionate de perioada stării de urgență și de restricțiile impuse în pandemie.
În 2020, vârful de vânzări pe platforma online Alfredo Seafood a fost înregistrat în aprilie, în plin lockdown. Atunci s-au achiziționat cu 70% mai multe produse decât în luna precedentă, iar valoarea vânzărilor s-a ridicat circa 30.500 euro, rezultați din 800 de comenzi.
Potrivit estimărilor Alfredo Seafood, vânzările magazinului online se vor situa la aproximativ 50.000 de euro la finele primului semestru din 2021, mai mici decât cele de 74.000 de euro înregistrate în același interval din 2020. Scăderea este firească ținând cont de particularitățile primelor șase luni din 2020, marcate puternic de restricțiile de deplasare și închiderea HoReCa, fapt ce a dus la o explozie a comenzilor online.
„Noi am lansat magazinul online la finalul lui 2019, pentru că ne-am dorit să le fim mai aproape clienților noștri și să facem procesul de achiziție cât mai ușor. De asemenea, partea de digitalizare și trecerea și în zona de online este importantă pentru dezvoltarea oricărei afaceri. Apoi a venit pandemia, așadar platforma online a început să aibă un rol tot mai important pentru noi. Dacă nu ar fi fost deja lansată, cu siguranță că am fi făcut acest pas în 2020. Am investit în jur de 51.000 euro în acest proiect, cost care include implementarea și administrarea platformei online, transportul produselor și partea de promovare și avem în plan să investim cel puțin încă 10.000 de euro anul acesta, în îmbunătățiri”
Mihai Cristian Dărmănescu, fondator al Alfredo Seafood
Pe platforma online a Alfredo Seafood sunt comercializate 74 de produse, care sunt transportate în termen de 24 de ore în București și județul Ilfov și în maximum 72 de ore, oriunde în țară.
Ce pește și fructe de mare preferă românii
În weekendul de Florii și cel pascal s-au înregistrat vânzări de peste 6.000 euro, iar în perioada respectivă românii și-au îndreptat atenția preponderent către specialități precum somonul afumat sau icrele de somon sălbatic.
În prezent, cele mai bine vândute categorii sunt fructele de mare și peștele proaspăt, cu sortimente ca: somonul sashimi, dorada întreagă și dorada file, șalăul, tonul și macroul. Această tendință se va menține și în perioada următoare, conform fondatorului Alfredo Seafood.
„În prezent, majoritatea celor care comandă prin magazinul online Alfredo Seafood sunt clienți care ne cunosc brandul și au încredere în produsele noastre. În perioada lockdown-ului, vânzările magazinelor online de alimente au crescut foarte mult, iar această majorare s-a văzut și în cazul nostru. În acea perioadă, aveam câte 300 de comenzi pe zi. Acum, odată cu relaxarea, am ajuns la circa 100 de comenzi pe săptămână, dar acesta este un fapt normal”, spune Mihai Cristian Dărmănescu.
Alfredo Seafood importă și distribuie produse din peşte şi fructe de mare. Brandul a fost creat de Mihai Cristian Dărmănescu şi lansat în anul 2013.
Produsele cu marca Alfredo Seafood sunt distribuite în cele mai importante lanţuri de hypermarketuri şi supermarketuri din ţară, printre care Kaufland, Carrefour, Mega Image, Metro, Cora, Profi și Auchan etc. De asemenea, pridusele ajung şi în peste 5.000 de magazine din comerțul tradiţional, și rețeaua HoReCa.
În prezent, Alfredo Seafood este una dintre cele trei divizii de business ale “Bistromar la Timona”, companie deținută de către familia Dărmănescu. Alfredo Seafood reprezintă divizia de procesare și distribuție a peștelui și fructelor de mare. Celelalte două sunt Frigonet Logistics, dedicată serviciilor de logistică și transport național al produselor congelate și refrigerate, respectiv BistroMar, restaurant – pescărie pe bază de pește și fructe de mare, situat în zona Floreasca, din București.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz