Toate comunitățile de beauty, make-up, îngrijire și nutriție s-au reunit pe 15 iunie în centrul capitalei, pentru „Press Play for Beauty”, un eveniment unic în România, centrat pe experiențe cu produse de frumusețe, organizat de dm drogerie mark.
Trei etaje din Magazinul București, un spațiu emblematic în centrul istoric, au fost amenajate integral, special pentru publicul acestui eveniment. „Press Play for Beauty” a însemnat o zi întreagă de experiențe cu produse de înfrumusețare, ateliere interactive cu experți în dermatologie, cosmetică și hair styling, meet & greet cu influencerii de lisfestyle, oportunități de testare exclusive și ocazii de a câștiga produse în cadrul unor concursuri ad-hoc.
1.000 de participanți din București, dar și din țară au animat Magazinul București și au primit produse în valoare de aproximativ 1.000 lei fiecare.
Fiecare etaj a fost amenajat diferit, pentru a reflecta un stil de frumusețe, pe care fiecare participant îl putea descoperi și experimenta individual: „delicate”, “dreamy” sau “dazzling”. Peste 25 de parteneri dm au pregătit stand-uri interactive și cu produse gata de testare.
Spațiile dedicate frumuseții au inclus un cream-bar, în care îți puteai confecționa propria cremă DIY, demonstrații de machiaj spectaculoase, photo cornere, unde îți puteai personaliza imaginea sub formă de copertă de revistă, sau zone de testare a sănătății firului de păr, cu ajutorul tehnologiei.
Ecrane interactive, atmosferă de festival, zone dedicate creării de conținut pentru social media și peste 30 de influenceri de beauty & lifestyle au fost acolo pentru a se întâlni cu membrii comunităților lor virtuale. Artista Bibi, Carmen Brumă, Sânziana Negru, tiktokerul Lorena Vișan, haistylistul Sorin Stratulat, și mulți alții au venit pe rând să participe la toate provocările dm drogerie markt.
Pentru cei care nu au ajuns la evenimentul din centrul capitalei, dm a transmis, prin aplicația mobilă „dm-ul meu” trei ediții speciale dmLive, direct din Magazinul București, care au fost urmărite de 7200 de utilizatori din întreaga țară.
Participarea la „Press Play for Beauty” a fost exclusiv pe bază de bilet, în valoare de 100 lei/persoană. Fiecare participant a primit, în cadrul evenimentului, un goodie bag cu peste 30 produse vedetă de la mărcile partenere și brand-uri proprii dm drogerie markt.
Compania dm drogerie markt a fost înființată în 1973, iar în România lanțul de magazine este prezent de 16 ani, timp în care a evoluat constant, a creat peste 1.600 de locuri de muncă și a deschis peste 140 de magazine. În 2022, dm a lansat, în România, și magazinul online, expansiunea companiei fiind în continuare una din priorități.
Între 14 și 17 noiembrie, Mastercard întinde covorul roșu la cinema Victoria din Cluj-Napoca pentru a oferi cinefililor oportunitatea de…
Fundația Calea Victoriei și Opera Națională București organizează duminică, 5 ianuarie, de la ora 19.00, Concertul Extraordinar de Anul Nou,…
De miercuri, în București începe evenimentul de business care de 23 de ani dă tonul în mediul de afaceri din…
Black Friday rămâne unul dintre cele mai populare evenimente în România. 93% dintre români sunt familiarizați cu acest eveniment de…
MPR Group anunță lansarea exclusivă în România a Meili Vodka, o marcă de vodkă premium creată de celebrul actor Jason…
În ultimii ani, România a cunoscut o creștere semnificativă a interesului față de un stil de viață sănătos, vizibilă atât…