Lifestyle MarComm

Magazinul București a prins viață la „Press Play for Beauty”, cel mai mare eveniment de beauty experience din vara aceasta

16 iun. 2024 2 min

Magazinul București a prins viață la „Press Play for Beauty”, cel mai mare eveniment de beauty experience din vara aceasta

Reading Time: 2 minute

Toate comunitățile de beauty, make-up, îngrijire și nutriție s-au reunit pe 15 iunie în centrul capitalei, pentru „Press Play for Beauty”, un eveniment unic în România, centrat pe experiențe cu produse de frumusețe, organizat de dm drogerie mark.

Trei etaje din Magazinul București, un spațiu emblematic în centrul istoric, au fost amenajate integral, special pentru publicul acestui eveniment. „Press Play for Beauty” a însemnat o zi întreagă de experiențe cu produse de înfrumusețare, ateliere interactive cu experți în dermatologie, cosmetică și hair styling, meet & greet cu influencerii de lisfestyle, oportunități de testare exclusive și ocazii de a câștiga produse în cadrul unor concursuri ad-hoc.

Press Play for Beauty dm 2

1.000 de participanți din București, dar și din țară au animat Magazinul București și au primit produse în valoare de aproximativ 1.000 lei fiecare.

Fiecare etaj a fost amenajat diferit, pentru a reflecta un stil de frumusețe, pe care fiecare participant îl putea descoperi și experimenta individual: „delicate”, “dreamy” sau “dazzling”. Peste 25 de parteneri dm au pregătit stand-uri interactive și cu produse gata de testare.

Press Play for Beauty dm 3

Spațiile dedicate frumuseții au inclus un cream-bar, în care îți puteai confecționa propria cremă DIY, demonstrații de machiaj spectaculoase, photo cornere, unde îți puteai personaliza imaginea sub formă de copertă de revistă, sau zone de testare a sănătății firului de păr, cu ajutorul tehnologiei.

Ecrane interactive, atmosferă de festival, zone dedicate creării de conținut pentru social media și peste 30 de influenceri de beauty & lifestyle au fost acolo pentru a se întâlni cu membrii comunităților lor virtuale. Artista Bibi, Carmen Brumă, Sânziana Negru, tiktokerul Lorena Vișan, haistylistul Sorin Stratulat, și mulți alții au venit pe rând să participe la toate provocările dm drogerie markt.

Pentru cei care nu au ajuns la evenimentul din centrul capitalei, dm a transmis, prin aplicația mobilă „dm-ul meu” trei ediții speciale dmLive, direct din Magazinul București, care au fost urmărite de 7200 de utilizatori din întreaga țară.

Participarea la „Press Play for Beauty” a fost exclusiv pe bază de bilet, în valoare de 100 lei/persoană. Fiecare participant a primit, în cadrul evenimentului, un goodie bag cu peste 30 produse vedetă de la mărcile partenere și brand-uri proprii dm drogerie markt.

Compania dm drogerie markt a fost înființată în 1973, iar în România lanțul de magazine este prezent de 16 ani, timp în care a evoluat constant, a creat peste 1.600 de locuri de muncă și a deschis peste 140 de magazine. În 2022, dm a lansat, în România, și magazinul online, expansiunea companiei fiind în continuare una din priorități.

Array

Articole pe aceeași temă: