Macromex, companie specializată în segmentul de produse congelate și refrigerate lansează Bocado.ro, o soluție de e-commerce dedicată aprovizionării HoReCa. Ținta pentru 2022 este ca Bocado.ro să atragă 40% din comenzile totale, generând astfel venituri de 10 milioane de euro.
În primele trei luni de la lansare, peste 2.000 dintre clienții Macromex și-au făcut cont în noua platformă, iar 30% dintre aceștia au mutat întregul proces de achiziție online. Rezultatul este eficientizarea procesului de aprovizionare, comenzile putând fi plasate 24/7. După mai mult de doi ani și cu o investiție de 500.000 euro, Macromex a obținut o reducere semnificativă a costului de preluare a comenzilor, de 5 ori mai mic față de procesul similar realizat offline.
Ne-au trebuit mai mult de 2 ani să ajungem la forma actuală a platformei bocado.ro astfel încât să fie una dintre puținele soluții de aprovizonare online adaptate la specificul comerțului B2B și, mai ales, la particularitățile HoReCa, oferind o experiență personalizată clientului și eficientizând întregul proces de aprovizionare, a precizat Albert Davidoglu, CEO Macromex.
Platforma recent lansată de Macromex a fost dezvoltată astfel încât să asigure clientilor HoReCa rapiditate în plasarea comenzilor de aprovizionare, în momentul cel mai potrivit pentru fiecare business: platforma este agentul digital la dispoziția clientului 24/7, oferind mereu informații actualizate despre produsele oferite. Contul se creează rapid, informațiile fiind parțial precompletate prin integrarea cu baza de date ANAF.
Odată creat contul, clientul are acces direct la stocul real disponibil, prețuri actualizate, informații logistice detaliate (gramaj pe produs, ambalare pe bax, cantitate minimă de comandă, greutatea totală a produselor adăugate în coș), ajutor în calcularea costului per porție, respectiv per kilogram, estimarea valorii finale a comenzii, precum și asistență dedicată din partea unui agent Bocado.ro.
De asemenea, Bocado.ro oferă clienților o bună vizibilitate asupra situației financiare, punând la dispoziție în timp real istoricul facturilor, situația la zi a plăților și ziua planificată de livrare, în funcție de geolocalizarea clientului.
Pentru clienții cu echipe mari, Bocado.ro este un instrument de gestionare ușoară a activității de aprovizionare și control asupra tuturor comenzilor plasate pentru fiecare punct de lucru. În perioada imediat următoare ne dorim să personalizăm în detaliu experiența clienților noștri, venind cu oferte dedicate tipului de business, fie că sunt pizzerii, restaurante, bistro-uri, patiserii etc. Din punct de vedere al funcționalităților, avantajul de a lucra cu o platformă specializată pentru e-commerce este că suntem mereu aliniați la ultimele dezvoltări tehnologice în domeniu, optimizând fluxul operațional, a mai explicat Albert Davidoglu.
Până în prezent, cele mai multe comenzi au fost plasate pentru categoriile semipreparate, carne, legume și fructe, produse de brutărie și patiserie, urmate de produse lactate și vegetale. Media comenzii este 1.000 de lei, iar gradul de recurență al comenzilor s-a menținut odată cu trecerea acestora în online, variind în funcție de specificul fiecărui business.
Cei mai mulți utilizatori sunt din București, urmați de clienții din Cluj-Napoca, Brașov, Constanța și Iași.
Cel mai apreciat avantaj al produselor noastre este gradul lor de pregătire. De aceea legumele curățate, tăiate, produsele semipreparate sau sous-vide, produsele de brutărie și patiserie sunt printre cele mai bine vândute, aducând economii importante de timp, reducerea pierderilor, creșterea productivității și necesită un număr mai mic de resurse umane în orice bucătărie profesională, a mai explicat Albert Davidoglu.
SeedBlink, platforma all-in-one de equity management și investiții, intră într-o nouă etapă a dezvoltării cu Andrei Dudoiu, până acum președinte…
Veniturile totale ale firmelor din România au crescut de 6,5 ori în ultimii 15 ani, de la 400 miliarde de…
LIFE IS HARD, prima companie românească de software listată la BVB, piața AeRo (simbol LIH), prezintă rezultatele financiare și operaționale…
Schneider Electric și Saint-Gobain, lider în construcții ușoare și sustenabile, și-au unit forțele pentru a implementa primul sistem de automatizare…
Cum arată azi construcțiile responsabile și cum vor arăta ele în viitor, Biz a căutat să afle de la Tamara…
Garanti BBVA și Fondul European de Investiții (FEI) au semnat un acord strategic, prin care oferă garanții de minim 30…