CSR

Macromex, companie 100% românească implicată în comunitate

Reading Time: 3 minute

Timp de 30 de ani, Macromex a investit constant în cercetare și dezvoltare, consolidându-și brandurile proprii, dar și în comunitate, în susținerea a zeci de cauze sociale și de sustenabilitate.

Încă din anul 1993, Macromex s-a impus pe piața industriei alimentare pe segmentul de produse congelate și refrigerate ajungând să fie astăzi unul dintre liderii în domeniu. Evoluția și succesul companiei au la bază pasiunea, experiența, viteza de reacție și de decizie, profesionalismul întregii echipe și curajul de a-și asuma în permanență riscuri. Din dorința de a aduce pe mesele consumatorilor produse de o calitate superioară, încă din anul 2012 Macromex și-a lansat propriile branduri: Edenia (lider pe segmentul premium pe produse congelate), Corso (brandul de înghețată al tinerei generații), La Strada (prima înghețată din România prêt-à-porter) și Food & Glory (cel mai recent brand din portofoliul Macromex).

Timp de 30 de ani, compania a investit constant în cercetare și dezvoltare, ajungând să ridice în fiecare an ștacheta la un nivel cât mai înalt. În depozitele de logistică Edenia Distribution Center și Corso Distribution Center, Macromex deține cele mai recente și mai avansate tehnologii în domeniu. Produsele brandurilor proprii Macromex sunt certificate în conformitate cu standardul de Management al Siguranței Alimentare Food Safety System Certification 2200, versiunea 4.1, certificată de către Lloyd’s Register.

Pentru Macromex, inovația în domeniul alimentar înseamnă să fii în permanență cu un pas înaintea trendurilor. Prin brandurile proprii oferă o gamă largă de produse congelate și refrigerate pentru a susține un stil de viață sănătos.

Implicarea Macromex în comunitate

De-a lungul timpului, Macromex s-a implicat și a susținut cazurile sociale din România. Compania a donat alimente pentru persoanele aflate în dificultate, a fost alături de sportivii români prin proiectul Romania for Gold fuelled by Edenia sau a donat constant produse sau preparate către asociații.

„Pentru noi, cei de la Macromex, este important să putem să-i ajutăm pe cei care au nevoie. Începând cu anul 2020 ne-am implicat activ în susținerea a 60 de cauze sociale și de sustenabilitate, sprijinind în mod constant fundații și asociații care susțin sănătatea, educația, arta, sportul și combaterea risipei alimentare. Prin ajutorul nostru constant și al partenerilor dorim să oferim o masă caldă persoanelor care nu au posibilitatea sau resursele necesare pentru a se bucura de astfel de preparate în fiecare zi. De asemenea, susținem alimentația sănătoasă în grădinițe și școli printr-un proiect care are ca scop optimizarea siguranței alimentare”, declară Albert Davidoglu, CEO al Macromex.

În plină pandemie de Covid-19, Macromex s-a alăturat mișcării Solidar Social, actual Social Food, inițiată de asociația lui Adi Hădean, Black Sea Foodignity. Prin acest proiect, sprijină oamenii nevoiași prin oferirea unei mese calde. În anul 2020 s-au pregătit aproximativ 500.000 de porții de mâncare caldă, acestea ajungând la oamenii afectați de pandemie și la medicii aflați în prima linie. De asemenea, alături de Banca pentru Alimente contribuie la combaterea risipei alimentare. Anual, compania donează în jur de 20 de tone de alimente pentru persoanele mai puțin norocoase.

Macromex este un exemplu pentru întreaga comunitate românească și nu numai. Compania își dorește să îndemne atât cetățenii, cât și societățile să fie alături de asociațiile și fundațiile al căror scop este de a ajuta persoanele la nevoie și susțin sustenabilitatea în România.

Articolul a fost inițial publicat în Biz nr. 379 (15 decembrie 2023 – 15 februarie 2024). Dacă dorești să primești Revista Biz prin curier, abonează-te aici.

Team

Recent Posts

7 factori pe care investitorii români la bursă trebuie să îi ia în considerare în noiembrie-decembrie

Pe măsură ce anul se apropie de final, piețele de capital globale și performanțele companiilor vor resimți influența mai multor…

6 minute ago

OMV Petrom va livra combustibil sustenabil pentru TAROM

OMV Petrom, cel mai mare producător integrat de energie din sud-estul Europei, și TAROM, compania națională de transport aerian a…

10 minute ago

Vacanțe în ofertă la Black Friday. Unde poți ajunge cu 299 de euro

Fabrica de Vacanțe, parte a Grupului Aerotravel, lansează cea mai așteptată campanie a anului, Black Friday 2024, cu reduceri de…

14 minute ago

Prețul chiriilor continuă să crească. Majorări de 12% în octombrie 2024

Prețurile solicitate pe Storia pentru chiriile din cele 10 orașe analizate, orașele cu cele mai multe anunțuri de pe platformă,…

19 minute ago

Peste 42.000 de vizitatori la Indagra & Indagra Food 2024

INDAGRA & INDAGRA FOOD a adus la ROMEXPO peste 42.000 devizitatori specialiști și public larg. Evenimentul organizat de ROMEXPO, în…

40 de minute ago

Angajatorii s-au pregătit pentru Black Friday și pentru sărbători: numărul total de joburi din piață a crescut cu peste 15% în ultima lună

Aproape 30.000 de joburi noi au fost postate de la începutul lunii octombrie, în creștere cu mai mult de 15%…

2 ore ago