CSR Brand Focus

Macromex, companie 100% românească implicată în comunitate

26 dec. 2023 3 min

Macromex, companie 100% românească implicată în comunitate

Reading Time: 3 minute

Timp de 30 de ani, Macromex a investit constant în cercetare și dezvoltare, consolidându-și brandurile proprii, dar și în comunitate, în susținerea a zeci de cauze sociale și de sustenabilitate.

Încă din anul 1993, Macromex s-a impus pe piața industriei alimentare pe segmentul de produse congelate și refrigerate ajungând să fie astăzi unul dintre liderii în domeniu. Evoluția și succesul companiei au la bază pasiunea, experiența, viteza de reacție și de decizie, profesionalismul întregii echipe și curajul de a-și asuma în permanență riscuri. Din dorința de a aduce pe mesele consumatorilor produse de o calitate superioară, încă din anul 2012 Macromex și-a lansat propriile branduri: Edenia (lider pe segmentul premium pe produse congelate), Corso (brandul de înghețată al tinerei generații), La Strada (prima înghețată din România prêt-à-porter) și Food & Glory (cel mai recent brand din portofoliul Macromex).

Timp de 30 de ani, compania a investit constant în cercetare și dezvoltare, ajungând să ridice în fiecare an ștacheta la un nivel cât mai înalt. În depozitele de logistică Edenia Distribution Center și Corso Distribution Center, Macromex deține cele mai recente și mai avansate tehnologii în domeniu. Produsele brandurilor proprii Macromex sunt certificate în conformitate cu standardul de Management al Siguranței Alimentare Food Safety System Certification 2200, versiunea 4.1, certificată de către Lloyd’s Register.

Pentru Macromex, inovația în domeniul alimentar înseamnă să fii în permanență cu un pas înaintea trendurilor. Prin brandurile proprii oferă o gamă largă de produse congelate și refrigerate pentru a susține un stil de viață sănătos.

Implicarea Macromex în comunitate

De-a lungul timpului, Macromex s-a implicat și a susținut cazurile sociale din România. Compania a donat alimente pentru persoanele aflate în dificultate, a fost alături de sportivii români prin proiectul Romania for Gold fuelled by Edenia sau a donat constant produse sau preparate către asociații.

Albert

„Pentru noi, cei de la Macromex, este important să putem să-i ajutăm pe cei care au nevoie. Începând cu anul 2020 ne-am implicat activ în susținerea a 60 de cauze sociale și de sustenabilitate, sprijinind în mod constant fundații și asociații care susțin sănătatea, educația, arta, sportul și combaterea risipei alimentare. Prin ajutorul nostru constant și al partenerilor dorim să oferim o masă caldă persoanelor care nu au posibilitatea sau resursele necesare pentru a se bucura de astfel de preparate în fiecare zi. De asemenea, susținem alimentația sănătoasă în grădinițe și școli printr-un proiect care are ca scop optimizarea siguranței alimentare”, declară Albert Davidoglu, CEO al Macromex.

În plină pandemie de Covid-19, Macromex s-a alăturat mișcării Solidar Social, actual Social Food, inițiată de asociația lui Adi Hădean, Black Sea Foodignity. Prin acest proiect, sprijină oamenii nevoiași prin oferirea unei mese calde. În anul 2020 s-au pregătit aproximativ 500.000 de porții de mâncare caldă, acestea ajungând la oamenii afectați de pandemie și la medicii aflați în prima linie. De asemenea, alături de Banca pentru Alimente contribuie la combaterea risipei alimentare. Anual, compania donează în jur de 20 de tone de alimente pentru persoanele mai puțin norocoase.

Macromex este un exemplu pentru întreaga comunitate românească și nu numai. Compania își dorește să îndemne atât cetățenii, cât și societățile să fie alături de asociațiile și fundațiile al căror scop este de a ajuta persoanele la nevoie și susțin sustenabilitatea în România.

Articolul a fost inițial publicat în Biz nr. 379 (15 decembrie 2023 – 15 februarie 2024). Dacă dorești să primești Revista Biz prin curier, abonează-te aici.

Array

Articole pe aceeași temă: