Lupta cu timpul
Reading Time: 2 minuteRodney Collins este Regional Director EMEA in cadrul Truth Central, divizia globala de cercetare a comportamentului consumatorilor din cadrul McCann WorldGroup. Vineri va fi prezent la Zilele Biz cu o prezentarea intitulata “The Truth about Time Warps”. Despre timp, adevaruri general umane, antropologie si advertising, pe scurt, in interviul ce urmeaza:
Despre ce este vorba in prezentarea pe care o veti sustine vineri?
“The Truth about Time Warps” nu este o prezentare despre cosmos, extraterestrii sau calatorii intergalactice.
“The Truth about Time Warps” este o prezentare despre ceva ce ne procupa pe toti, zi de zi: eterna lupta cu timpul si le ofera oamenilor de marketing instrumentele care sa-i ajute sa devina niste super eroi.
“The Truth about Time Warps” nu este despre pasiunea mea nebuna din copilarie pentru piesa lui Elton John, “Rocket Man”.
Sunteti antropolog. Cum v-ati integrat in lumea advertisingului?
Cand eram copil, imi doream sa ma fac avocat, arhitect, actor. M-am facut antropolog. Se pare ca sunt incapabil sa depasesc litera A din alfabet in materie de nume de profesii. Asa ca advertisingul a fost un pas firesc. In plus, cei mai buni advertiseri sunt preocupati de adevarurile umane la fel de mult ca antropologii, si atat unii, cat si ceilalti isi doresc sa le ofere oamenilor bucurie, siguranta, dezvoltare, sens.
V-ati specializat in descoperirea de adevaruri care sa ajute brandurile. Care a fost cel mai surprinzator adevar pe care l-ati descoperit pana acum?
Cel mai surprinzator adevar descoperit in vanatoarea dupa adevaruri? Ar putea fi faptul ca multi dintre noi interpretam gresit faptele de dragul adevarurilor. Asta deoarece cele mai multe dintre adevaruri sunt surprinzatoare, in timp ce faptele, pe de alta parte, pot fi complet bulversante. De exemplu, stim ca timpul este dusmanul nostru – nu poate nega nimeni asta, fara ca sa existe cine stie ce cifre, algoritmi sau modele complexe care sa sustina acest adevar. Nu e nimic incitant sau surprinzator in asta. Adevarurile sunt asa: pur si simplu, spui: “wow”, este adevarat, suntem cu totii intr-o lupta constanta cu timpul. In schimb, faptele sunt deseori surprinzatoare, asa cum este de pilda informatia ca 1 in 6 respondenti ai unui studiu la nivel global sunt pregatiti sa-si implanteze in organism tehnologii prin care se pot efectua plati. Este o informatie destul de surprinzatoare, si in curand nu va mai fi doar o cifra, deoarece va deveni 2 din 6, apoi 3 din 6. Intre timp, noi tot contra cronometru vom fi.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz