Luni încep Zilele Biz, evenimentul care a devenit festivalul de business al României. 5 zile, peste 90 de speakeri de top, sute de oportunități și o experiență completă care modelează afacerile românești și managerii lor.
Maratonul care de 22 de ani dă tonul tendințelor în mediul de business, Zilele Biz are loc de luni până vineri, între 20 și 24 noiembrie, la Biavati Events din București. Ultimele locuri mai pot fi rezervate la adresa zilelebiz.ro/inscriere.
Festivalul de business al României oferă sesiuni concentrate de know-how și informații aplicate pentru antreprenori, profesioniști care doresc să continue să inoveze, manageri, specialiști din media & marketing și pentru echipele de sustenabilitate și CSR.
Zilele Biz oferă sute de oportunități de networking valoros și întâlniri cu oameni care pot inspira, ajuta și motiva doer-ii de la brandurile care aspiră la succes.
Programul pentru fiecare din cele cinci zile precum și informații complete pentru înscrierea la Zilele Biz sunt disponibile la adresa zilelebiz.ro.
Prima zi a Zilelor Biz, este dedicată antreprenorilor. Începând cu ora 10.00, pe scena Zilele Biz vor urca antreprenorii care schimbă fața businessului românesc.
În premieră într-un singur eveniment B2B, Imperiul Leilor se va muta de la TV pe scena Zilele Biz. Cei mai de succes lideri de business din România, Dr. Wargha Enayati, Mircea Căpățînă, Felix Pătrășcanu și Cristina Bâtlan vin cu scopul de a inspira și susține idei și businessuri care au nevoie de finanțare. Au fler, experiență, răbdare și mulți bani de investit, însă doar în afacerea potrivită.
Printre speakerii zilei se mai numără Sebastian Burduja, Ministrul Energiei, Corneliu Bodea, CEO, Adrem, Ömer Tetik, CEO, Banca Transilvania și Iulian Stanciu, Președinte Executiv, eMAG, Camelia Șucu, Co-Founder, ClassIN & Natuzzi Romania.
Partenerii Zilei Antreprenorilor sunt Banca Transilvania, Vodafone, Impetum Group, Adrem, HILS Development, NN România și Siviero Maria.
In cea de-a doua zi a festivalului, discuțiile vor fi în jurul inovației multi-fațetată, întrucât multe companii investesc în cercetare și dezvoltare pentru a îmbunătăți performanța afacerii, pentru a oferi un element de noutate consumatorilor și partenerilor sau pentru a face viața angajaților mai bună.
Lecțiile învățate vor oferi un avantaj unic companiilor care știu să monetizeze tendințele, să permită creșterea și să reinvestească în afacerea lor.
Ziua Inovației ii aduce pe scenă pe Emmet King, D3 Cyber & Transylvania Angels Network, Telios Care; Gabriela Stănică, Carrefour România, Călin Clej, HONOR; Valentin Popoviciu, Digi | RCS&RDS, Alexandru Radu, ARGGO; Emma Zeicescu, Philip Morris România; Alin Dobra, Bunnyshell, Liviu Drăgan, Druid, Elisabeta Moraru, Google Romania-Ungaria-Moldova-Ungaria, Marius Istrate, Președinte, TechAngels, Cătălin Butnariu, RGDA; Mih Lovin, Founder, SQUAD Influencers.
Partenerii Zilei Inovației sunt Philip Morris România, Carrefour, Arggo, BRD – Groupe Societe Generale, NN, DIGI, Honor și Schneider Electric România.
A treia zi amaratonului de business va explora tendințe în leadership și noi metodologii în cadrul unor discuții antrenante cu scopul de a găsi soluții creative la provocările momentului.
Antreprenori, top manageri, regizori sau sportivi de performanta vor împărtăsi la Zilele Biz cum putem să creăm obiceiuri care să ne ducă mai aproape de obiectivele pe termen lung și cum ne poate ajuta un mindset „programat” pentru succes să ne atingem visurile pe plan profesional și personal.
Ziua de Management ii aduce pe scenă pe Tudor Manea, eMAG, Daniel Mischie, City Grill; Alexandra Peligrad, Smartree; Laura Țeposu, Libris, Radu Savopol, 5 to go; Mihaela Stroe, antreprenor, sociolog și profiler, Claudia Militello, Sciccheria; Tudor Furir, Pernod Ricard; Călin Matei, Groupama și Magor Csibi, Trainer.
Partenerii Zilei de Management sunt TBI Bank, Samsung, Maresi, Chivas, Kaufland, Puratos și Groupama.
Cum va evolua lumea marcomm în 2024? Ce planuri au brandurile pentru finalul de an sau pentru noul an? La celebra zi dedicata Media & Marketing cele mai nume cunoscute ale industriei de publicitate vor prezenta detalii din culisele celor mai puternice campanii de anul acesta, cu suișuri și coborâșuri, schimbări de strategie, provocări și lecții învățate, precum și detalii despre cum va arată o campanie reușită în 2024.
Speakerii care deschid ziua sunt Cabral Ibacka, Andreea Raicu, Adrian Despot și Bogdan Țurcanu, Head of Marketing, PRO TV.
Celelate sesiuni îi au ca vorbitori pe Tiberiu Mercurian, Alpha Bank Romania & Cultural Entrepreneur, Călin Clej, HONOR România și Bulgaria, Andrei Dunuță, „Arta de a NU vinde” & SPEAKINGS; Mihai Dobrovolschi, Guerilla; Valentin Suciu, Jam Session, Claudiu Dobriță, The New, Dan Șendroiu, Friends TBWA; Claudia Chirilescu, Spoon; Mihai Gongu, Cheil Worldwide & Member of the Cheil Global Creative Council, Miruna Dumitrescu, Publicis, Cosmin Baba, Oxygen, Mihai Fetcu, Cohn & Jansen și Roxana Niță, Executive Creative Director, DDB România.
Parteneri pentru Ziua de Media&Marketing la Zilele Biz sunt Alpha Bank, ADNV, Maresi, Cris-Tim Lactate și Tazz.
Economiile vulnerabile sau cele care se află într-o perioadă de redresare adaugă din ce în ce mai multe provocări care au diverse fațete la lista deja lungă de crize cu care ne confruntăm. În acest moment, un lucru este evident, companiile și brandurile pot fi o forță motrică, iar inovația sustenabilă și orientarea către a avea un impact benefic asupra comunităților îi deosebește pe liderii de business responsabili de alții.
În cadrul zilei dedicate Sustenabității, participanții la Zilele Biz vor asculta prezentări ale unor speakeri care reprezintă companii-model de bune practice și oferă inspirație pentru profesioniștii dintr-o sferă largă de domenii, precum Alexandra Diniță, Global ESG Monitor; Simona Panait, Samsung Electronics Romania and Bulgaria; Anca Ungureanu, UniCredit Bank România; Ramona Dumitru, Veolia Romania; Ovidiu Ana, Fundația Orange; Teodora Mărăcineanu, Electrolux, Alicce Nichita, Coca-Cola HBC România; Mihaela Niță, Coca-Coca România; Ionuț Georgescu, FEPRA; Ioana Petrea, Fundația Principesa Margareta a României; Roberto Pătrășcoiu, Habitat for Humanity România, Ana-Maria Hâncu, Let’s Do It Romania.
Parteneri pentru Ziua de Sustenabilitate&CSR la Zilele Biz sunt LIDL, Provident, UniCredit Bank, Electrolux România, Coca-Cola HBC, AVON, FEPRA, Veolia și Orange.
Zilele Biz este un eveniment driven by Jeep și Afla Romeo.
Coffee partener este 5 to go.
Gourmet partner: Sciccheria
Partener media principal este Radio Guerrilla.
Procesator online de plăți recomandat: Netopia.
Evenimentul este posibil cu susținerea Avis, Line Agency, OVN, Hosterion, Update Advertising, Eutron, magnolia.ro.
Partenerii OOH sunt Blitz TV, Universal Solutions și Cocor.
Informații complete pentru înscrierea la Zilele Biz sunt disponibile la adresa zilelebiz.ro/inscriere.
PPC a avut o performanță solidă și în trimestrul al treilea, continuând tendința pozitivă din cele două trimestre anterioare. În…
Euforia Retreat & Spa a înregistrat în lunile de vară un grad de ocupare în medie de 80%, față de…
După o investiție de 2,5 milioane de euro, Ecletico Villa, un boutique hotel de patru stele, se lansează în centrul…
Edenred, în colaborare cu Organizația Patronală a Hotelurilor și Restaurantelor din România (HORA), lansează “Țara lui Mai Bine”, primul proiect…
Fondatorii ar trebui să se concentreze pe obținerea de venituri, mai degrabă decât pe creșterea cu orice preț și ar…
Agridrone România, un start-up specializat în distribuția și consilierea pentru achiziția dronelor agricole, anunță cu mândrie că a fost desemnat…