Lowe Group, unul dintre cele mai mari și inovatoare grupuri de marketing și comunicare din România, sărbătorește anul acesta 30 de ani de performanță într-o manieră caracteristică, aducând împreună clienți, angajați și alți parteneri importanți ai grupului printr-o campanie aniversară derulată pe parcursul unui an întreg.
Această aniversare fără precedent în istoria grupului a fost demarată printr-o serie de evenimente, sub umbrela Passion Makes Waves, menite să sărbătorească contribuția semnificativă a celor care au scris împreună una dintre cele mai de succes povești nu doar din industria locală, ci și din peisajul de business autohton.
„30 de ani de succes pentru Lowe Group înseamnă generații de publicitari care au crescut și au fost crescuți de această companie, parteneriate solide și impact real adus prin fiecare proiect dezvoltat de-a lungul timpului. Este un val continuu de know-how, curaj, inovație și, desigur, pasiune. Astăzi, suntem unul dintre cele mai puternice grupuri din România, iar meritul principal este al oamenilor noștri. Așa că este firesc ca sărbătoarea să fie mai ales despre ei – în 2023 și nu numai.
Cred cu tărie că urmează cea mai transformațională perioadă din viața multor companii și branduri de pretutindeni. Iar la aniversarea primilor 30 de ani, ne uităm cu motivație și inspirație la viitor, cu ochii pe tendințe și pe consumatori, dezvoltăm și activăm tool-uri noi și skill-uri cheie, care vor continua să ne mențină în topul industriei”, a spus Sever Savanciuc, CEO Lowe Group.
Conceptul aniversar Passion Makes Waves sumarizează întreaga călătorie, precum și esența abordării business-ului grupului, și s-a materializat printr-o serie de evenimente și amplificări memorabile. De la Alumni Party-ul dedicat oamenilor cheie din trecutul grupului, până la Business Party-ul vibrant și activările interne care au menținut entuziasmul pe tot parcursul anului 2023, Lowe Group a demonstrat că pasiunea, inovația și impactul creativ fac parte din ADN-ul business-ului său.
Un moment de referință în context aniversar a fost prima vizită într-o țară din regiunea Europa Centrală și de Est a lui Jose Miguel Sokoloff, președintele Consiliului Creativ Global, MullenLowe. Jose Miguel Sokoloff nu este doar un titan al comunicării în rețeaua globală MullenLowe și unul dintre cei mai premiați creativi din lume, ci și thought leader de talie mondială și o personalitate culturală.
Originar din Columbia, prin contribuția și proiectele sale de peste o decadă pentru demobilizarea Gherilelor FARC din jungla columbiană, a jucat un rol crucial pentru stabilirea păcii în țară. Jose Miguel Sokoloff a adus cu el în România cele mai puternice insight-uri și lecții strânse din întreaga lume într-o serie de sesiuni creative.
Punctul culminant al celebrării a fost petrecerea aniversară organizată la Halele GRIRO, unde peste 400 de invitați – angajați, parteneri de business și profesioniști din media și advertising – s-au unit pentru a sărbători această performanță, într-o seară de artă, muzică și inspirație, cu spectacole memorabile. Rețeta acestui succes rezonant a îmbinat cu măiestrie competențe complementare de creație, experiential și PR, toate având la bază ingredientul central: pasiunea.
Elementele declinate din conceptul aniversar au luat cu asalt spațiul industrial de pe Calea Griviței, printr-o suită de animații, elemente de grafică imersivă, de decor și sunet, transformând locația într-un univers al creativității, marca Lowe.
Cele trei decenii de Passion Makes Waves au fost sărbătorite și printr-un teambuilding spectaculos, sub conceptul Nunta de Perle, marcat de energie debordantă, cu un deznodământ pe măsură, în care angajații și-au reînnoit jurămintele față de craft-ul lor. Aniversarea de 30 de ani se întâmplă și prin Radio OBB 30.0, platforma internă de comunicare și activări dedicată angajaților grupului, echipele care se reinventează constant și fac lucrurile să se întâmple. Această platformă găzduiește o suită amplă de momente muzicale, noutăți, dedicații, concursuri și DJ sessions.
Cu agențiile sale echipate cu pasiune și know-how pe toate zonele de comunicare – MullenLowe, agenția integrată de marketing și comunicare, Initiative, agenția de media, Golin, pentru relații publice, Medic One, pentru comunicarea în domeniul medical, și Path, unit-ul specializat în analiza și interpretarea datelor – Lowe Group continuă să își consolideze poziția de lider al industriei de comunicare din România, privind cu încredere și entuziasm către viitorii 30 de ani.
De 30 de ani pe piața locală, Lowe Group este unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare prezente în România, oferind servicii în întregul spectru al comunicărilor de marketing. Din grup fac parte în prezent agențiile MullenLowe (agenție integrată de marketing și comunicare), Initiative (media), Golin (relații publice), Medic One (comunicare în domeniul medical) și Path (unit-ul din Lowe Group specializat în analiza și interpretarea datelor).
PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr - cu gust de…
Fanta și VML România au redefinit Halloween-ul anul acesta printr-un parteneriat global cu Warner Bros. pentru lansarea filmului Beetlejuice Beetlejuice, o…
O afacere de familie din Mizil a devenit, în cele trei decenii de activitate, unul din cele mai îndrăgite branduri…
Vinoteca Românească și-a propus conservarea și popularizarea vinurilor românești, reușind să creeze un adevărat tezaur al vinificației românești. Totul a…
De la începutul lunii septembrie, Philip Morris International (PMI) l-a numit pe Kostas Salvaras în funcția de Area Vice President…
Expand Labs marchează o premieră în România prin deschiderea primului hub dedicat sănătății preventive, longevității și biohacking-ului Noul spațiu oferă…