Lowe Group lansează Path, specializat în analiza și interpretarea datelor
Reading Time: 2 minuteCa răspuns la nevoia business-urilor de a se adapta rapid la viteza cu care consumatorul își schimbă comportamentul, Lowe Group România lansează Path, unit-ul specializat în analiza și interpretarea datelor cu impact strategic pentru clienții grupului.
Path este condus de Roxana Bleoaja, specialist cu o expertiză de peste 15 ani în cercetări de piață și analiza insight-urilor și include o echipă interdisciplinară de specialiști în strategie și analiza datelor, cu experiență pe branduri și campanii ce acoperă multiple industrii. Dezvoltarea Path aduce datele în centrul produsului agențiilor din grup: MullenLowe (agenție integrată de marketing și comunicare), Initiative (media), Golin (relații publice) și Medic One (comunicare în domeniul medical și farmaceutic), identificând insight-uri pornind de la realitatea consumatorului.
Unit-ul integrează o suită amplă de instrumente și surse de date locale și internaționale, disponibile în rețeua agențiilor din Lowe Group, care adresează toate disciplinele comunicării, de la creație la media, de la digital la PR, inclusiv zona de dezvoltare de produs.
„O înțelegere adâncă a consumatorului, susținută de date, este indispensabilă pentru orice strategie de business câștigătoare. Datele sunt noul petrol pentru că, la fel ca acesta, în stare brută nu aduc valoare. Când sunt colectate, analizate și interpretate rapid, apoi sunt extrase insight-uri semnificative pentru fiecare categorie de public sau industrie, valoarea care se întoarce în business este inestimabilă. Rafinate în mod corespunzător, datele sunt un instrument de luare a deciziilor și exact asta își propune Lowe Group să facă prin dezvoltarea Path: să sprijine strategiile de comunicare și de produs ale clienților grupului”, a spus Veronica Savanciuc, Președinte și CEO Lowe Group.
Prin generarea de insight-uri, Path este partenerul agențiilor din grup la efortul de a-și susține clienții să-și atingă obiectivele de business. Path face asta prin analize, atât la cerere cât și proactive, dar și prin dezvoltarea de produse proprietare pentru derivarea de insight-uri cu impact strategic.
„Cu Path vom da sens cifrelor, altfel acestea ramân o grămadă de informații greoaie. Acest sens pe care îl căutăm stă la intersecția multor discipline, de la tehnologie la artă, de la cercetare de piață la dezvoltare de produs și comunicare corporate. Path conectează aceste fire și generează insight-uri care aduc valoare pentru clienți, pentru public și, adesea, pentru comunități. Beneficiile pentru client includ decizii mai bune, oportunități de venituri, avantaje competitive, fidelizarea clienților – pentru consumatori, produse și servicii mai bune – iar pentru comunități, dezvoltare durabilă”, a spus Roxana Bleoaja, Head of Path, Lowe Group.
Path are acces la toate instrumentele și sursele de date din grup, la platformele digitale pentru web și social, la resurse standard pentru înțelegerea consumatorului dar și la studii proprii dezvoltate, fie în rețeua IPG, fie local. Path poate realiza analize econometrice, pentru măsurarea precisă a efectelor comunicării și optimizarea alocării de bugete. Nu în ultimul rând, integrează procese de lucru adaptate la specificul fiecărei agenții îmbogățite cu experiența internațională a rețelei din care fac parte.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz