Business

L’Oréal România lansează MIXA,brandul expert în îngrijirea pielii sensibile

Reading Time: < 1 minut

L’Oréal România aduce un nou brand în portofoliul său, consolidându-și astfel poziția de lider al pieței locale a produselor cosmetice. De aproape 100 de ani, MIXA își menține angajamentul de a oferi produse sigure și eficiente, potrivite pentru toate nevoile pielii sensibile și adaptate pentru întreaga familie. 

Pentru a răspunde nevoilor și așteptărilor consumatorilor de pretutindeni, L’Oréal a creat un portofoliu de mărci organizat în patru divizii strategice, toate având drept numitor comun misiunea de a crea frumusețea care mișcă lumea: Divizia de Cosmetică Activă, Divizia Luxe, Divizia Produselor Profesionale și Divizia Produselor de Larg Consum, cea care democratizează produsele pentru o frumusețe accesibilă și sustenabilă.

Lansarea brandului MIXA vine în completarea portofoliului de mărci și produse adresate îngrijirii pielii, cu un accent puternic pe pielea sensibilă. Produsele de îngrijire MIXA sunt elaborate sub supravegherea experților dermatologi și respectă standarde stricte de formulare. Produsele vor fi disponibile în drogheriile și farmaciile partenere și online.

Povestea MIXA a debutat în mediul farmaceutic francez, în 1924, marca fiind inițiată și dezvoltată de către doctorul farmacist Roger. Acesta și-a folosit experiența farmaceutică, prin amestecarea ingredientelor active cu cele tradiționale, pentru a crea un unguent care să amelioreze pielea sensibilă și uscată a mâinilor. De aici s-a născut și numele brandului MIXA care se referă la acțiunea de mixare tradițională. Timp de aproape 100 de ani, portofoliul MIXA s-a extins, de la produse pentru îngrijirea mâinilor, la produse dedicate pielii sensibile a bebelușilor, urmând ca astăzi să ofere rutine hipoalergenice complete de îngrijire a tenului, a corpului, dar și pentru bebeluși și copii. În prezent, acest brand franțuzesc își consolidează reputația de specialist în îngrijirea pielii sensibile oferind produse care îmbină eficacitatea cu siguranța.  

Photo 163329990 © Anneleven | Dreamstime.com

Romanita Oprea

Recent Posts

Originalitatea și conexiunea umană în mediul digital

Internetics, festival de tradiție organizat de The Institute încă din 2001, a devenit o scenă de referință pentru performanțele și…

26 de minute ago

Angela Galeța, Fundația Vodafone România: „O cifră care doare foarte mult este că doar 4% dintre români intervin să oprească un caz de violență domestică”

Angela Galeța, director al Fundației Vodafone România a vorbit, pe scena Zilelor Biz, la conferința de sustenabilitate din data de…

35 de minute ago

Compania ce se va ocupa de realizarea Coridorului Verde din Marea Neagră se va lansa în următoarea lună

România alături de Azerbaidjan, Georgia și Ungaria lucrează la realizarea unui Coridor Verde, care va conecta energetic Marea Caspica cu…

2 ore ago

Toate companiile au raportat că au crescut salariile în acest an

Toate companiile au raportat majorări salariale în acest an, iar procentul de creştere estimat pentru anul viitor este de aproximativ…

2 ore ago

UNTOLD face târguri de Crăciun la București și Cluj-Napoca

Târgurile de Crăciun din București și Cluj-Napoca vor purta și anul acesta semnătura UNTOLD Universe. Asta se traduce prin strălucire,…

2 ore ago

Cătălin Dobre, McCann Worldgroup România: Creativitate pentru business

Cu prezență în multe jurii internaționale și în acest an, precum și titluri de Agenția Digitală a Anului și Agenția…

3 ore ago