Peste 60% din cantitatea de apă folosită pe parcursul ciclului de viață al unui produs de îngrijire a părului (șampon sau balsam) este asociată etapei de clătire. Cu ajutorul dispozitivului Water Saver, L’Oréal Professionnel va putea economisi cu până la 69% din consumul de apă din saloanele de coafură.
L’Oréal Professionnel este un lider global pe piața de îngrijire profesională a părului și are responsabilitatea de a inova și de a stabili standardul pentru industrie la scară largă. În contextul în care jumătate din populația lumii ar putea trăi în zone care se confruntă cu deficitul de apă până în 2025, apa este prioritatea numărul 1 a brandului L’Oréal Professionnel.
Brandul acționează pentru a avea un impact semnificativ asupra întregului lanț valoric al unui produs, prin schimbări în etapele de dezvoltare a produselor în fabricile Grupului L’Oréal, prin acțiuni de educare a consumatorilor și prin îmbunătățirea experienței de utilizare a produselor.
100% dintre produsele L’Oréal Professionnel din Europa sunt produse în fabrici Waterloop, unde apa utilizată este reciclată și reutilizată în buclă.
Pentru etapa de utilizare a produsului de către consumator, L’Oréal Professionnel a dezvoltat, în parteneriat cu startup-ul Gjosa, Water Saver, un cap de duș care folosește tehnologia patentată de fragmentare a apei, reduce semnificativ cantitatea de apă folosită la aproximativă 2.4 litri per șamponare, față de cei 7 de litri consumați în mod obișnuit.
Dispozitivul Water Saver a fost deja lansat în 21 saloane partenere ale brandului și în Academia L’Oréal, punctul de întâlnire al pasionaților de coafură din România. Anul acesta, brandul își propune să aducă dispozitivele Water Saver în aproximativ 90 de saloane de coafură din țară.
Cum funcționează?
„Ne dorim ca toți consumatorii care pășesc în saloanele noastre partenere să aibă parte de experiențe special create pentru ei și nevoile lor, totul în acord cu valorile brandului de a conserva resursele limitate ale planetei. Tehnologia ne-a permis să sprijinim coaforii prin singura destinație de educație pentru profesioniștii din saloanele de înfrumusețare, platforma de educație online L’Oréal Access, iar acum mergem mai departe cu un device care transformă modul în care un salon folosește una dintre cele mai prețioase resurse ale noastre: apa.”
Raluca Moțoescu, Product Manager L’Oréal Professionnel
„Mi-am dorit Gjosa pentru că sunt fană tehnologie nouă, pentru sustenabilitate, pentru eficientă, și pentru a lucra mai rapid în salonul meu. Dispozitivul cred că mă va ajuta să economisesc apă (care conform statisticilor în viitor va fi un lux) dar și timp ( time is money ) pentru că spăl mult mai rapid clientele la scafă, datorită presiunii mai mari pe care dispozitivul o oferă, cu un consum mai mic de apă.”
Roxana Ștefan, Belattory salon
Pentru Grupul L’Oréal, din care face parte și brandul L’Oréal Professionnel, inovațiile tehnologice creează o frumusețe a viitorul care este responsabilă și care are grijă de mediul înconjurător. L’Oréal s-a angajat de ani de zile să asigure gestionarea responsabilă a apei pe tot parcursul lanțului său valoric și în comunitățile în care operează. Inovarea produselor și lansarea de noi tehnologii joacă un rol vital în eforturile Grupului de a conserva această resursă valoroasă.
L’Oréal Professionnel a pus deja în aplicare o serie de acțiuni semnificative și a făcut progrese tangibile. Tuburile produselor Dia Light sunt fabricate din aluminiu reciclat în proporție de 95%, în timp ce până la 95% din plasticul folosit în gama de îngrijire a părului Serie Expert este realizat din plastic reciclat. În plus, 100% dintre produsele produse în Europa provin dintr-o fabrică „WaterLoop” – permite ca apa necesară producției industriale să fie recuperată, tratată și apoi reutilizată în buclă.
Main photo © Pop Nukoonrat | Dreamstime.com
Veniturile totale ale firmelor din România au crescut de 6,5 ori în ultimii 15 ani, de la 400 miliarde de…
LIFE IS HARD, prima companie românească de software listată la BVB, piața AeRo (simbol LIH), prezintă rezultatele financiare și operaționale…
Schneider Electric și Saint-Gobain, lider în construcții ușoare și sustenabile, și-au unit forțele pentru a implementa primul sistem de automatizare…
Cum arată azi construcțiile responsabile și cum vor arăta ele în viitor, Biz a căutat să afle de la Tamara…
Garanti BBVA și Fondul European de Investiții (FEI) au semnat un acord strategic, prin care oferă garanții de minim 30…
Noua campanie Alcon pentru cristalinele Clareon PanOptix a transformat vederea în artă, în cadrul Congresului Național de Oftalmologie, printr-o activare…