L’Oréal a dat startul înscrierilor la Școala de Beauty Vlogging
Reading Time: 2 minuteL’Oréal România organizează cea de-a șasea ediție a Școlii de Beauty Vlogging, singurul proiect educațional dedicat tinerilor vloggeri creatori de content, pasionați de industria cosmeticelor, care au mai puțin de 30.000 de urmăritori și o vechime de cel puțin jumătate de an în Social Media.
Școala de Beauty va dezvălui cursanților care sunt principiile și rolul pe care îl au produsele de îngrijire, cum să filmeze sau să editeze conținutul dar și cât este de relevant rolul pe care îl au ei în stabilirea tendințelor.
Cei 24 de cursanți vor fi mentorați de către Ioana Dumitrache, Laura Mușuroaea, Special Koko și Denisa Sima, câștigători sau participanți ai edițiilor precedente. Ei vor ghida și vor răspunde tuturor întrebărilor cursanților timp de patru săptămâni.
Cursurile Școlii de Beauty Vlogging
Cursurile sunt organizate în perioada pe 28 octombrie- 25 noiembrie și se vor desfășura atât fizic, la sediul L’Oréal România, cât și online, live, pe un grup dedicat de Facebook. Printre cursurile școlii se numără:
- Responsible Beauty & Storytelling susținut de Simona Fîrtat (Corporate Communication Manager L’Oréal România), Mihaela Munteanu (PR Manager L’Oréal România) și Ana Morodan;
- Digital Beauty susținut de experți Google & Facebook;
- Beauty on the Screen susținut de videograf-ul Khaled Mokhtar;
- Creative Beauty susținut de Andra Manea, make-up artist oficial L’Oréal Paris România;
- Beauty Shutterbugs susținut de fotograful Vali Bărbulescu;
- Skin Care Product Review susținut de skincare advisor-ul Daiana Anghel;
- Beauty of my skin cu produse Kiehl’s susținut de Ruxandra Nache, Kiehl’s Skincare Consultant;
- Beauty Ritual of my Hair susținut de hairstylist-ul Sorin Stratulat.
Premiile ediției 2019
Fiecare participant va primi titlul de #L’OréalAficionado, titlu care le va oferi acces la evenimentele de brand L’Oréal, la traininguri de hairstyling sau make-up. Cel mai bun material realizat în urma fiecărui curs va primi următoarele premii:
- Premiul pentru tehnică video: participarea la o zi de filmare alături de Khaled Mokhtar;
- Premiul pentru cel mai bun machiaj: găzduirea unui episod al serialului Make Up în Oraș împreună cu Ioana Stratulat, make-up artist oficial Maybelline New York;
- Premiul pentru tehnică foto: participarea la o ședință foto/un eveniment foto alături de Vali Bărbulescu;
- Premiul pentru review de produs: produse skin care mărcile VICHY și La Roche-Posay;
- Premiul pentru vlogul despre rutina îngrijirii pielii: Cartea 100,000 Years of Beauty scrisă de Elizabeth Azoulay și susținută de Fundația L’Oréal;
- Premiul pentru vlogul despre rutina îngrijirii părului: Schimbare de look la salonul Beauty District
- Marele premiu: Un smartphone Samsung Galaxy Note10 și un internship la Alist Magazine.
Ce trebuie să faci pentru a te înscrie?
Cei care vor să participe la selecția celor 24 de locuri disponibile ale școlii se pot înscrie până pe 20 octombrie pe platforma online. Pașii de urmat în vederea înscrierii sunt următorii:
Potențialii participanți trebuie să încarce pe contul lor de YouTube un video de minimum 30 secunde și maximum 1 minut, în care să explice de ce vor sa devină beauty vloggeri;
Următorul pas este să denumească video-ul: Înscriere L’Oréal Beauty Vlogging School 2019 – username-ul lor;
Pasul final este să își creeze un cont online și să înscrie link-ul în concurs. În continuare, vor înscrie link-urile conturilor lor de Social Media precum Facebook, Instagram sau YouTube și vor face un top al preferințelor dintre cei patru mentori care sunt disponibili.
Proiectul de anul acesta are doi parteneri, Samsung România și Alist Magazine, parteneri care s-au alăturat școlii pentru a susține comunitatea tânără de beauty vloggers.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz