Lorand Balint, noul Managing Director Leo Burnett
Reading Time: 2 minute<p> Incepand cu luna mai 2013, Lorand Balint a devenit Managing Director al agentiei de publicitate Leo Burnett & Target, parte a grupului Leo Burnett.</p> <p> </p> <p> In noul sau rol, se va concentra cu precadere pe zona de new business si cresterea performantelor agentiei pe noi segmente de comunicare, atat pe plan creativ, cat si strategic, coordonarea departamentelor agentiei s iconsolidarea relatiei cu clientii actuali.</p> <p> </p> <p> “Cunosc foarte bine echipa Leo Burnett alaturi de care am trecut prin momente extraordinare, de aceea am si primit cu mare bucurie propunerea de a prelua conducerea agentiei. Leo Burnett este un brand foarte puternic, cu un renume de necontestat, caruia vrem sa ii facem cinste pe mai departe. Impreuna cu echipa, provocarea principala este sa continuam sa ne reinventam, sa fim mereu cu un pas inainte, sa raspundem noilor realitati ale pietei si nevoilor clientilor nostri”, a declarat Lorand Balint.</p> <p> </p> <p> "Ne stim de ani buni, Boti (Lorand) fiind alaturi de agentia noastra de mai bine de 10 ani, si parte din cultura si spiritul Leo. Sunt foarte multe lucruri care il recomanda pe Boti pentru a fi liderul Leo Burnett, de la implicarea in proiecte internationale de anvergura, gandirea strategica si orientata spre business la pasiunea lui pentru publicitate si taria de caracter.Sunt foarte increzator cavom reusi cu succes tot ce ne-am propus impreuna.” a adaugat Stefan Iordache.</p> <p> </p> <p> Lorand Balint are 13 ani de experien?a in publicitate si comunicare, debutand in publicitate in 2000 in cadrul agentiei BBDO ca Strategic Planner, pentru ca ulterior sa se alature echipei Leo Burnett. In cadrul Leo Burnett & Target, Lorand a preluat in timp responsabilitati profesionale?i manageriale tot mai mari, beneficiind de experienta acumulata in proiecte pe piete multiple si ocupand, pe rand, pozitia de Regional Communications Manager Balkans, Regional Communications Manager Europe, Global Communications Manager, Regional Communications Sub-Saharian Africa, Group Communications Director Balkans, Head of Brand Communication, Global Communications Director si Chief Digital Officer.</p> <p> </p> <p> De-a lungul carierei sale, a colaborat cu clienti importanti, precum P&G si Elite, si s-a implicat in proiecte internationale precum programul de voluntariat pentru ONG-ul Iko Poran din Rio de Janeiro, vizitand pana in prezent peste 40 de tari. A studiat in cadrul mai multor universitati de renume precum Universiteit Antwerpen, Institute of Leadership & Management UK, Universite de Montreal – HEC Montreal, absolvind Marketing-ul la Academia de Studii Economice si Masterul in Publicitate la Universitatea din Bucuresti. Lorand este profesor asociat la MBA-ul Romano-Canadian si partener Platypus Group.</p> <p> </p> <p> </p> <p> </p> <p> </p> <p> </p> <p> </p> <p> </p> <p> </p> <p> </p>
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz