YouTube anunță acordarea celui de-al doilea „buton de diamant” pentru LooLoo Kids, de această dată pentru canalul său în limba spaniolă, LooLoo Kids Canciones Infantiles, care a depășit pragul de 10 milioane de abonați. LooLoo Kids a fost primul canal de YouTube din România și regiunea Europei Centrale și de Sud-Est care a primit distincția „butonul de diamant”, acum fiind singurul brand cu două premii de acest fel.
Lansat în mai 2017, LooLoo Kids Canciones Infantiles a cunoscut o creștere remarcabilă, construind o comunitate de peste 10 milioane de abonați și 150 de milioane de vizualizări pe lună. Videoclipuri precum „Estrellita, ¿Dónde Estás?” și „La Vaca Lola” au cucerit inimile copiilor din întreaga lume, transformând canalul într-un partener de încredere pentru familii și o prezență constantă în momentele de joacă ale celor mici.
Cristina Badan, CEO LooLoo Kids, a declarat: „Suntem profund onorați să celebrăm acest moment deosebit! Atingerea pragului de 10 milioane de abonați și primirea celui de-al doilea Buton de Diamant reprezintă pentru noi împlinirea unui vis. Este o mare bucurie să știm că melodiile și animațiile noastre aduc zâmbete și fericire în casele familiilor din întreaga lume. Așteptăm butoanele de diamant pentru TraLaLa, dar și pentru canalul în limba portugheză!”
Doina Costache, Regional Director, Client and Partner Solutions CEE, Google: ”La 5 ani după ce au adus în România primul buton de diamant, LooLoo Kids repetă performanța, de data aceasta adresându-se publicului vorbitor de limba spaniolă. Tehnologia face posibil ca o echipă de oameni pasionați din Iași să ajungă să inspire zeci de milioane de familii, din întreaga lume, dincolo de orice granițe, teritoriale, culturale sau de limbă. Este un moment de mândrie pentru creatorii români de conținut și un nou reper în recunoașterea globală a succesului LooLoo Kids.”
Mora TV, compania născută pe YouTube, care a dezvoltat LooLoo Kids, a devenit un lider internațional în divertismentul educativ pentru copii. Conceptul cu animație și muzică pentru copii este dedicat preșcolarilor și este baza unei rețele extinse de 80 de canale YouTube. LooLoo Kids este adaptat în 25 de limbi, a atras peste 120 milioane de abonați și 15 miliarde de vizualizări anual.
Portofoliul companiei Mora TV cuprinde și TraLaLa, ecosistemul de canale românești, peste 10 canale de muzică pentru copii și desene animate dublate în limba română cu peste 6 milioane de abonați.
Mora TV a fost înființată în 2012 de doi ieșeni, Cristina și Alexandru Badan, totul începând cu canalul de YouTube TraLaLa, cu scopul de a crea conținut original pentru copii.
JGV și Asociații este societatea de avocatură care și-a orientat activitatea spre arii de practică specifice, creând echipe mixte și…
Grupul de companii farmaceutice Direct Pharma Logistics, format din Direct Pharma Logistics, Pharmalink și Farmatop, estimează vânzări de 37 de…
Trendyol, unul dintre cele mai importante marketplace-uri internaționale de e-commerce, a vândut 1,64 milioane de articole în prima sa campanie…
Erste Private Banking România a fost desemnat cel mai bun serviciu de Private Banking din România, de către două dintre…
Bucătari talentați din 16 unități gastronomice renumite din România vor concura sâmbătă, 16 noiembrie, pentru un loc în finala prestigioasei…
Digi Communications NV, unul dintre liderii la nivel european în domeniul telecomunicațiilor, listat la Bursa de Valori București, raportează venituri…