Lifestyle

Longines a inaugurat primul său boutique monobrand în România

Reading Time: 2 minute

Brandul elvețian de ceasuri Longines a deschis la București, în Băneasa Shopping City, primul său boutique monobrand din regiune, operat de grupul românesc B&B Collection.

Pe o suprafață de 39 mp, magazinul oferă între 300 și 400 de ceasuri Longines, inclusiv din cele mai noi colecții ale companiei, potrivit Președintelui Longines, Walter von Känel, prezent la inaugurarea boutique-ului, alături de Vicepreședintele Financiar al Longines, Richard Strohmeier.

„Suntem cu adevărat mândri să deschidem primul nostru magazin în România, și să oferim clienților noștri din această țară oportunitatea de a se bucura de universul Longines, dar și de colecțiile noastre elegante, într-un mediu de lux”, a declarat Walter von Känel.

Președintele Longines, Walter von Känel (al doilea din dreapta), la inaugurarea boutique-ului din Băneasa Shopping City

Printre noutățile prezentate la lansare se numără și un nou model din cadrul colecției Longines Master Collection, cu mecanism automatic conceput exclusiv pentru Longines, cu indicator pentru fazele Lunii.

B&B Collection este este importator oficial și distribuitor autorizat pe piața românească a peste 100 de branduri internaționale de ceasuri si bijuterii, având patru concepte de magazine specializate în vânzarea asistată a ceasurilor și bijuteriilor (KULTHO, Splend’or, Be in time și B&B Collection). Compania fondată de familia Bîndă este și unul dintre cei mai importanți jucători pe piața de retail a produselor de parfumerie și îngrijire, prin rețeaua națională de magazine Kendra beauty cosmetics și Kendra make up.

Fondată în 1832 în Saint-Imier Elveția, Longines este numărul trei la nivel global printre companiile producătoare de ceasuri elvețiene, fiind parte din Swatch Group Ltd., cel mai important producător de ceasuri din lume. Brandul Longines este prezent în peste 150 de țări.

Puteți citi din 18 octombrie, în Biz nr. 336, un interviu cu Președintele Longines, Walter von Känel, despre decizia de a deschide primul boutique monobrand Longines din România, despre tendințele globale din domeniul orologeriei și despre strategia legendarului brand elvețian.

Gabriel Barliga

Recent Posts

Guvernul a semnat acordul pentru achiziția a 32 de aeronave Lockheed Martin F-35

Guvernul României a confirmat intenția sa de a achiziționa 32 de aeronave Lockheed Martin F-35 Lightning II de generația a…

2 ore ago

Gala The Culture of Luxury, organizată de revista Haute Culture sub forma unui bal mascat ca în Micul Paris de odinioară

Evenimentul emblematic al revistei Haute Culture, Gala The Culture of Luxury, în cadrul căreia sunt celebrate personalități și proiecte remarcabile,…

2 ore ago

Un an de cashback cu Salt Bank: Cum îți pot aduce prietenii până la 2.400 de lei

O recomandare care să-ți aducă înapoi 5% din valoarea cumpărăturilor la POS timp de o lună? Da, dar numai cu…

3 ore ago

În ce condiții se pot prelungi contractele de servicii de telefonie, internet sau televiziune

După expirarea perioadei inițiale a unui contract încheiat cu un furnizor de servicii de comunicații electronice, utilizatorii finali pot opta…

3 ore ago

Peste 1300 de ONG-uri cer partidelor politice să-și facă publică poziția față de facilitățile fiscale pentru sponsorizarea societății civile

Peste 1300 de organizații neguvernamentale active din România au adresat astăzi o scrisoare deschisă partidelor politice, solicitându-le să își asume…

3 ore ago

Carrefour România a finalizat transformarea celui de-al treilea hipermarket Cora din București – magazinul Pantelimon

Carrefour România a finalizat remodelarea hipermarketului Pantelimon, din Șos. Vergului 20, din cadrul Centrului Comercial Esplanada, București, ca urmare a…

3 ore ago