Logo nou Publicis
Reading Time: 2 minutePublicis Worldwide lanseaza un nou logo in cadrul retelei globale care acopera 84 de tari si peste 13.000 de oameni.
Noul logo este un omagiu adus logo-ului Publicis original creat de legendarul fondator si lider Marcel Bleustein-Blanchet in 1926.
Pe usa de la intrare a primului birou al lui Bleustein-Blanchet era un semn Publicis creat in stilul art-deco al momentului. La vremea lui, semnul a fost considerat indraznet, sexy si modern. El a numit acea usa “usa vietii mele” si a adus-o mai tarziu, in 1950, la noul sediu al agentiei din Champs Elysées.
Acel prim logo este inspiratia pentru aceasta noua varianta.
Noua identitate pastreaza emblematicul cap de leu al Publicis Worldwide.
Noul logo a fost realizat de Publicis Worldwide North America, condus de Andrew Bruce. Cheia o reprezinta simplitatea, iar fontul folosit, Gotham, ofera o nota moderna. Culoarea reprezentativa a Publicis Worldwide, rosul, ramane culoarea dominanta in noul branding, fiind folosite in acelasi timp gradiente diferite si culori complementare.
Noul branding va fi transmis in toata reteaua in urmatoarea luna.
Echipa creativa: Tom Drymalski – EVP, Executive Creative Director, Richard Ryan – SVP, Creative Director, Ed Chiquitucto – Designer, Bob Zeltmann – Print Production Design Diriector, Adam Keller – Design Director/New Business, Kathy Vitiello – Sr. Project Manager, Roman Luba – SVP Design Director, Phil Arias – VP Associate Creative Director, OVE, Michel Viau – President & CEO, Ove Brand|Design, Ash Pabani – Associate Creative Director, Maya Voss – Senior Designer
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz