PENNY România, în parteneriat cu Federația Română de Fotbal, a încheiat prima ediție a campaniei naționale Liga Punctelor PENNY, un program unic în România dedicat cluburilor sportive de fotbal pentru copii, juniori si tineret din toată țara.
Un total de 1.62 milioane de puncte, echivalentul a 16.2 milioane lei au fost utilizate de peste 650 de cluburi sportive de fotbal pentru copii, juniori și tineret din toată țara pentru achiziționarea echipamentelor și a accesoriilor necesare bunei desfășurări a activității copiilor.
Liga Punctelor PENNY își propune să devină un program pe termen lung dedicat tuturor celor care vor să încurajeze fenomenul fotbalului din România și să contribuie la dezvoltarea viitorilor mari fotbaliști din țara noastră.
„Am înregistrat rezultate peste așteptări la finalul primei ediții Liga Punctelor PENNY. Am pornit proiectul din dorința întregii noastre echipe de a ne implica și mai mult în susținerea fotbalului românesc – suntem sponsorul principal al echipei naționale de fotbal, dar în același timp susținem fenomenul fotbalistic cu tot ce presupune el, de la experiența suporterilor pe stadioane, la dezvoltarea viitoarelor generații de mari fotbaliști. Am decis să încurajăm clienții să se implice alături de noi, deci să redirecționăm o parte din profitul obținut în urma vânzărilor către cluburile de fotbal de copii, juniori și tineret, pentru că am înțeles că este nevoie de aceste resurse pentru acoperirea unor nevoi de bază în activitatea acestora. Prima ediție a fost de foarte mare succes și ne pregătim deja planul pentru cea de-a doua ediție pe care o vom lansa anul viitor. Mulțumim tuturor clienților care s-au implicat și le urăm mult succes tuturor cluburilor care au dat o șansă programului și care sunt beneficiarii reali ai acestuia!” a declarat Lucian Pavel, Head of Strategic Marketing PENNY | REWE România
694 de cluburi au fost înscrise în platforma Liga Punctelor PENNY și au plasat 1.865 de comenzi, adică peste 35.000 de produse livrate acestor cluburi. Acest lucru a fost posibil cu ajutorul oamenilor care au donat punctele adunate pe bonurile din magazinele PENNY. S-au strâns 262.104 donații care însumează 1.62 milioane de puncte, donate tinerilor fotbaliști din cluburile sportive de fotbal.
Prima ediție Liga Punctelor PENNY s-a desfășurat în perioada 20 septembrie – 14 noiembrie 2023 în toată țara.
Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…
Jason Silva este speaker, futurist, storyteller și realizator de film, dar cel mai cunoscut este pentru rolul de prezentator al…
Mai mult de un sfert (27,51%) dintre respondenții unui sondaj realizat la solicitarea Ariston România plănuiesc să achiziționeze o pompă…
Rompetrol Rafinare, companie membră a Grupului KMG International (Rompetrol), a înregistrat, în primele 9 luni din 2024, o cifră de…
Banca Europeană de Investiții (BEI) acordă un împrumut de 200 de milioane de euro distribuitorului român de energie Delgaz Grid…
Cu o carieră de peste 19 ani în finance, Magda Costache este, din septembrie, noul CEO interimar Sezamo, supermarketul online…