LifeBox lansează meniurile pentru sărbători
Reading Time: 2 minutePentru al treilea an consecutiv, LifeBox, un jucător din piața de healthy food delivery din România, lansează meniul special dedicat sărbătorilor de iarnă.
Anul acesta, vor exista două versiuni, meniul pentru Crăciun și meniul pentru Anul Nou. Acestea cuprind preparate tradiționale, pregătite într-o manieră mai sănătoasă. Compania estimează o creștere a comenzilor de peste 45% față de anul trecut, datorită popularității meniurilor de sărbători Lifebox și a extinderii bazei de clienți fideli.
Un total de 21 de preparate diferite sunt incluse în meniurile speciale de sărbători, concepute de către echipa LifeBox, gătite într-un mod sănătos, dar la fel de gustoase. Pentru masa de Crăciun, clienții pot opta pentru bunătăți precum salată de „Boeuf” cu pulpă de rață confiată, maioneză de avocado și ouă de prepeliță, ciolan sous vide glazurat cu sos de soia și lemongrass și ceapă caramelizată cu cognac, friptură de curcan la cuptor cu sos de honey mustard, sarmale cu bulgur, carne de porc cu pastă de roșii și ardei dulce, dar și patru tipuri de cozonaci.
De asemenea, pentru Anul Nou, LifeBox a pregătit un meniu special cu preparate ca: file de somon copt cu roșii cherry și lime, salată de cartofi cu ouă de prepeliță și jalapeno, gulaș de vânat din cerb și mistreț, precum și patru tipuri de cozonaci. Totodată, pentru ambele meniuri, există opțiuni și pentru vegetarieni.
În topul rețetelor extrem de apreciate în anii trecuți, devenite best seller, sunt mixurile de rădăcinoase la cuptor, salata „Boeuf”, ciolanul glazurat, dar și cozonacii, pentru care reprezentanții companiei se așteaptă să existe comenzi numeroase și anul acesta.
Clienții LifeBox au posibilitatea să își compună propriul meniu, în funcție de stilul lor alimentar, în diferite gramaje și număr de porții dorite. Prețurile preparatelor pornesc de la 28 de lei și pot ajunge până la 131 de lei, în funcție de produs. Precomenzile pentru meniul de Crăciun se pot face până pe 21 decembrie, iar cele pentru Anul Nou până pe 27 decembrie, inclusiv.
„Am ajuns deja la al treilea an consecutiv în care LifeBox își dorește să aducă de sărbători pe masele românilor preparate tradiționale mai sănătoase, dar la fel de gustoase. Anul acesta, am pregătit două meniuri speciale, un meniu de Crăciun și un meniu pentru Anul Nou. Acestea pot fi alcătuite după preferințele fiecărui client, în funcție de stilul alimentar și de cantitatea dorită. Feedback-ul primit din partea clienților pentru această inițiativă a fost unul foarte bun, de aceea ne așteptăm la o creștere a comenzilor de peste 45% față de anul trecut”, au declarat cofondatorii LifeBox.
Produsele din meniul de Crăciun pot fi deja consultate și comandate de pe site-ul companiei, accesând pagina: Meniu de Crăciun.
LifeBox a sporit și măsurile de prevenție din această perioadă, pentru a-și desfășura activitatea în cele mai sigure condiții, atât pentru clienți, cât și pentru angajați. Au fost suplimentate procesele de dezinfecție a zonelor de lucru, recepție marfă, mașinilor de transport și orice spațiu ce intră în contact cu angajații LifeBox. S-au creat noi fluxuri operaționale, atât pe departamentele de producție, cât și pe cele de livrare, pentru diminuarea contactului cu factori externi.
Livrarea este realizată contactless, iar ambalajele care erau acceptate pentru reciclare au fost înlocuite cu ambalaje 100% biodegradabile.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz