Compania germană Liebherr și distribuitorul național Marelvi aniversează anul acesta 10 ani de colaborare pe piața românească.
Grupul Liebherr, fondat în 1949 de Hans Liebherr, a intrat pe piața din România în urmă cu 10 ani. În primii trei ani de activitate în România, Liebherr Electrocasnice a avut o creștere de 200%, reușind să pătrundă pe toate canalele de distribuție. În prezent, păstrează o creștere relativ constantă de aproximativ 25%. Deși business-ul și-a pus bazele pe piața din România prin vânzătorii tradiționali, an de an Liebherr s-a dezvoltat și a ajuns să acopere și zonele de electro-retail, online, producători de mobilă și DIY.
”Din punct de vedere cantitativ, evoluția din acest an a pieței de produse frigorifice a fost în creștere cu 2.5%, ca număr de unități, iar Liebherr a păstrat acest trend în evoluția vânzărilor. Din punct de vedere valoric, creșterea pieței a fost mult mai consistentă, ajungând la aproximativ 10%, iar Liebherr a dublat performanța acesteia cu ajutorul unui mix de produse vizibil îmbunătățit, datorat în principal tehnologiilor de ultimă generație, calității superioare, prelucrării până la cele mai mici detalii și design-ului exclusivist”, a punctat Daniela Bîzgan, Director General, Marelvi.
Tehnologoia BioFresh, patentată de Liebherr
Tehnologia oferă alimentelor climatul perfect pentru o prospețime îndelungată, menținându-le la o temperatură puțin peste 0°C și umiditate ideală. Produsele depozitate se păstrează astfel proaspete pentru o perioadă mult lungă decât în frigiderele obișnuite, conservând vitaminele și mineralele, gustul delicat și aspectul atractiv.
Cu sediul în Germania, Liebherr este unul dintre cei mai importanţi producători mondiali de aparatură frigorifică de înaltă calitate, cu un grup de peste 130 de companii, o cifră de afaceri de 9,845 miliarde de euro în 2017 și 43.869 de angajați pe toate continentele.
Compania Marelvi a fost fondată în 1995 și de atunci a devenit unul dintre cei mai importanţi distribuitori independenţi din România, cu o cifră de afaceri de 54,28 milioane euro în 2017, peste 180 angajați și un portofoliu de 40 de branduri în gama comercializată. Marelvi deţine în prezent trei depozite regionale, un monobrand shop Liebherr în Bucuresti și o rețea națională de 22 magazine proprii. Compania acoperă întreg teritoriul ţării și aprovizionează peste 300 de magazine independenţi, producători de mobilă, magazine online ș deține parteneriate cu principalele rețele naționale sau internaționale din țară.
PPC a avut o performanță solidă și în trimestrul al treilea, continuând tendința pozitivă din cele două trimestre anterioare. În…
Euforia Retreat & Spa a înregistrat în lunile de vară un grad de ocupare în medie de 80%, față de…
După o investiție de 2,5 milioane de euro, Ecletico Villa, un boutique hotel de patru stele, se lansează în centrul…
Edenred, în colaborare cu Organizația Patronală a Hotelurilor și Restaurantelor din România (HORA), lansează “Țara lui Mai Bine”, primul proiect…
Fondatorii ar trebui să se concentreze pe obținerea de venituri, mai degrabă decât pe creșterea cu orice preț și ar…
Agridrone România, un start-up specializat în distribuția și consilierea pentru achiziția dronelor agricole, anunță cu mândrie că a fost desemnat…