Grupul Lidl devine partener global UEFA, atât pentru Preliminariile Europene din 2023 și 2024, cât și pentru turneul final din 2024.
În perioada 14 iunie – 14 iulie 2024, cele mai bune echipe naționale din Europa merg în Germania pentru a concura pentru titlul de campioană europeană în zece orașe diferite. Țările care se vor lupta pentru titlu în cele 51 de meciuri ale turneului final vor fi decise în Preliminariile Europene, care se desfășoară în perioada martie 2023 – martie 2024.
În calitate de Partener Oficial, compania, care este unul dintre cei mai mari retaileri alimentari din Germania, dar și din Europa, va susține Preliminariile Europene, cât și UEFA EURO 2024.
Prin acest parteneriat, grupul Lidl dorește să pună accent pe importanța fructelor și legumelor proaspete, precum și a sportului și a exercițiilor fizice pentru un stil de viață activ și sănătos. Pâna la urmă, modul în care ne hrănim și activitatea fizică au un impact enorm asupra sănătății noastre și asupra mediului. Pornind de la Modelul de nutriție sănătoasă la nivel global, grupul Lidl își dezvoltă în mod constant sortimentul pentru a-i ajuta pe clienți să ia decizii de cumpărare echilibrate. Un mod prin care retailerul face acest lucru este adoptarea de noi standarde internaționale în ceea ce privește marketing-ul adresat copiilor.
„UEFA este mândră să ureze bun venit grupului Lidl în calitate de partener al Preliminariilor Europene și al UEFA EURO 2024. Prezența grupului Lidl pe acest continent va contribui enorm la promovarea a ceea ce va fi o altă competiție de neuitat. De asemenea, așteptăm cu nerăbdare să promovăm împreună valorile legate de sănătate și bunăstare care sunt împărtășite atât de grupul Lidl, cât și de UEFA.”, a declarat Guy-Laurent Epstein, Directorul de Marketing al UEFA.
Edenred, în colaborare cu Organizația Patronală a Hotelurilor și Restaurantelor din România (HORA), lansează “Țara lui Mai Bine”, primul proiect…
Fondatorii ar trebui să se concentreze pe obținerea de venituri, mai degrabă decât pe creșterea cu orice preț și ar…
Agridrone România, un start-up specializat în distribuția și consilierea pentru achiziția dronelor agricole, anunță cu mândrie că a fost desemnat…
Consumatorii români caută din ce în ce mai mult o experiență de cumpărături online mai bogată, personalizată și inovatoare atunci…
Internetics, festival de tradiție organizat de The Institute încă din 2001, a devenit o scenă de referință pentru performanțele și…
Angela Galeța, director al Fundației Vodafone România a vorbit, pe scena Zilelor Biz, la conferința de sustenabilitate din data de…