Lidl România majorează veniturile angajaților
Reading Time: 2 minuteDe la începutul lunii martie, cel mai mic venit câștigat de un vânzător la Lidl în România va fi de 4.400 de lei brut, adică aproximativ 2.700 de lei, ceea ce înseamnă o majorare a veniturilor peste media de creștere anuală în retailul de profil.
În anul financiar 2021, cel mai mic venit mediu lunar realizat de un vânzător la Lidl România va fi de 4.400 de lei brut (aproximativ 2.700 de lei net), sumă ce include salariul, tichetele de masă, primele anuale de Paște și de Crăciun, precum și alte tipuri de bonusuri și sporuri.
Angajații Lidl se bucură, în primii ani de colaborare, de creșteri salariale anuale garantate. Astfel, în 2021, un vânzător aflat în al patrulea an de la angajare va câștiga un venit mediu lunar de cel puțin 5.100 de lei brut.
Și anul acesta, Lidl extinde pachetul de beneficii oferit angajaților cu alte tipuri de bonusuri. În plus, compania crește valoarea nominală a tichetelor de masă oferite tuturor categoriilor de angajați, la 20 de lei pe zi lucrătoare și dublează sporul pentru lucrul în zilele de weekend, pentru angajații din magazine și depozite.
Diversificarea constantă a pachetului de compensații și beneficii este o prioritate pentru Lidl România, ca parte a strategiei sale de atragere și retenție a talentelor în companie. Pe lângă asigurarea de sănătate privată, începând de anul trecut, angajații beneficiază de o asigurare de viață valabilă oriunde în lume, care acoperă atât cazurile de accident, cele de îmbolnăvire, dar și servicii speciale care au acoperire și în cazul îmbolnăvirii ca urmare a infectării cu virusul SARS-CoV-2.
Angajații Lidl au printre cele mai multe zile libere din retailul alimentar. Numărul de zile de concediu acordate crește progresiv în primii ani de activitate în companie, ajungând astfel la un număr maxim de 27 de zile de concediu. Începând de anul trecut, fiecare membru al echipei se bucură de o zi liberă cu ocazia zilei de naștere. În plus, Lidl este primul retailer din România care a implementat, începând cu decembrie 2013, politica de a oferi două zile libere angajaților din magazine cu ocazia sărbătorilor de Crăciun, respectiv Paște.
Lidl își consolidează poziția de lider al angajatorilor din retailul de profil și prin oportunitățile de dezvoltare profesională oferite tuturor angajaților, care se bucură de programe de formare personalizate în funcție de nevoile lor de dezvoltare. Astfel, orice angajat din magazine, depozite sau sediile administrative are posibilitatea de a-și dezvolta cariera și poate fi promovat pe poziții de management.
Lidl este unul dintre cei mai mari angajatori din România, cu o echipă de peste 9.000 de membri activi, care își desfășoară activitatea în toate județele țării. Anul acesta, Lidl România a obținut pentru al cincilea an consecutiv certificarea Top Employer, acordată de către institutul independent Top Employers din Olanda.
Foto: © Betricesara | Dreamstime.com
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz