Dacă sezonul rece ne ține mai mult în casă, parteneriatului dintre Lidl România și MRM România, parte din McCann Worldgroup România, transformă bucătăriile românilor într-un nou format de show digital numai bun de binge-uit.
Un proiect cu o misiune challenging care demontează miturile despre gătitul profesional și ne arată că preparatele fancy își au locul și în bucătăriile mai puțin profesionale, fix ca cele din casele românilor.
În online, pe platforme de streaming sau chiar și la TV, românii sunt asaltați cu tot mai mult conținut despre gătit, în care vedem ustensile care mai de care mai sofisticate sau bucătării cu bancuri de lucru enorme. Problema este că, realitatea din bucătăriile românilor e cu totul alta.
Când intrăm în bucătăriile de acasă, vedem spații mici, tigăi uzate și ustensile minimale. Iar când nu ești un bucătar școlit, e greu să ții pasul cu tips & trick-urile din toate show-urile. Și aici apare ideea din spatele noului show digital Lidl: să ofere detalii despre cum pot oamenii de acasă să gătească profesional în mod real în bucătăriile lor.
Pentru că #merițisăfiisurprins, Lidl România lansează nu doar un mesaj, ci și o invitație către publicul de acasă să se înscrie la Academia Chefilor de Acasă, unde vor învăța să gătească profesional în 6 dintre cele mai întâlnite bucătării din România: Bucătăria de cămin, Bucătăria montană, Bucătăria anilor ‘90, Bucătăria de balcon, Bucătăria cu vatră și Bucătăria de rulotă. Ce e și mai tare? Că se poate înscrie oricine ca să gătească cu Chef Florin Dumitrescu și Andrei Aradits.
Tot ce trebuie să facă e să încarce un reel în Instagram în care să arate un pic din skill-urile lor și să folosească #AcademiaChefilor, iar la finalul înscrierilor, se va alege prima generație de 6 cursanți care vor intra în Academie.
„Nevoia unui altfel de show de gătit, vine dintr-o lipsă reală a unui conținut care să fie relevant cu ce se întâmplă în bucătăriile noastre. Cred că pe toți ne-a lovit la un moment dat entuziasmul ăla puternic, să vrei să gătesti ceva bun după ce ai văzut o emisiune sau o rețetă pe TikTok, dar ai renunțat când ai intrat în bucătărie și ai văzut că trebuie să-ți utilezi bucătăria doar pentru un desert un pic mai fancy. Așa că, da, un format cum e Academia Chefilor de Acasă, e super necesar, nu doar ca o sursă de inspirație, ci și ca o demonstrație ca până la urmă, cea mai importantă ustensilă din bucătărie e creativitate, bineînțeles, alături de câteva sfaturi bune.” – Casiana Horobeanu, Sr. Copywriter McCann Worldgroup.
„Ce-mi place cel mai mult la proiectul ăsta e că setează un nou benchmark în categorie și duce cu un pas mai departe un lucru pe care Lidl e pionier și îl face foarte bine: online cooking shows. Și spun asta pentru că Academia Chefilor de Acasă e mai mult decât un show, este un nou asset care aduce cooking masterclasses în ambalaj de entertainment în viețile românilor și îi invită chiar pe ei, în premieră, să fie pe bune parte din experiență.
Deci dacă acum recrutăm, urmează în faza a 2-a de proiect să vedem oameni obișnuiți, dar mai neobișnuiți să prepare dish-uri fancy în bucătăriile lor de acasă. Deci dacă știi pe cineva căruia i-ar plăcea să fie parte din asta, ăsta e probabil semnul pe care-l aștepta, așa că spune-i să se înscrie în Academie!” a spus Carina Toma, Digital Creative Director, McCann Bucharest.
În a doua etapă a show-ului, 6 concurenți, oameni obișnuiți, vor trece prin 6 dintre cele mai întâlnite bucătării din România și vor învăța să gătească profesional alături de Chef Florin Dumitrescu și Andrei Aradits, primul absolvent al Academiei. De la pasionați de bucătărie, până la curioși, oricine poate participa, așa că invitația a fost lansată cu un spot TV, ca toată lumea să știe de Academie
Și dacă ți-e poftă de preparate fancy, aruncă un ochi și pe https://surprize.lidl.ro/academiachefilor. Aici găsești alte lucruri delicioase și, de ce nu, informații despre cum poți să te înscrii la Academie.
Echipele implicate în campanie:
Echipa Lidl România:
Alina Simion Irod – Digital Project Manager
Alice Riegler – Strategy Project Manager
Rareș Ioan Cucu – Junior Marketing Consultant
Andreea Georgiana Leica –Social Media Junior Consultant
Mihaela Georgescu – Online Marketing Manager
Echipa MRM Romania, parte din McCann Worldgroup Romania:
Ionela Buta – Co-CEO McCann Worldgroup Romania
Catalin Dobre – Co-CEO & CCO McCann Worldgroup Romania
Ionut Cojocaru – Content Director
Adrian Rusu – Creative Director
Carina Toma – Digital Creative Director
Casiana Horobeanu – Senior Copywriter
Maria Guseth – Senior Art Director
Iustiana Rosca – Social Copywriter
Avi Dutu – Digital Art Director
Alexandru Zamfir – UX designer
Anne Schepp – Senior Brand Experience Planner
Andreea Sofrone – Head of Business
Ionela Ionescu – Regional Account Director
Catalina Popescu – Account Manager
Alexandra Miinea – Senior Account Executive
Mara Ciama – AV Producer
Alexandru Platon – Head of Production
Echipa Studioset:
Mihai Cazacu – Director General
Dan Mateescu – Executive Producer
Alexandra Săraru – Producer
Director: Ionuț Cojocaru – Director
Andrei Enoiu – 1st AD
Nicolae Anghel – DoP
Greenmind
Ștefan Anger – Producator
Manu – Fotograf
Avon dă startul inițiativei „Fii Lovestrong!”, menită să sprijine și să educe femeile tinere în identificarea primelor semne ale comportamentului…
Cum s-au aliniat planetele (și asteroizii) pentru mai multe companii românești care au participat la prima misiune de apărare planetară…
Clienții BRD Groupe Société Générale pot plăti și primi bani, în maximum 10 secunde, prin serviciul RoPay, accesibil prin intermediul…
Jumătate dintre gospodăriile din România economisesc lunar, dar 57% dintre acestea păstrează banii cash, potrivit Barometrului Datoriilor 2024, realizat de…
Vineri, 22 noiembrie, de la ora 19:00, are loc deschiderea oficială a ,,Planetei Crăciun” - târgul cu tematică de sărbători…
Empatia, vulnerabilitatea și feedback-ul formează combinația perfectă pentru o cultură organizațională puternică. Dar, dacă vă amintiți de Powerpuff Girls, ele…