Stiri CSR

Lidl România donează 1,2 milioane de euro pentru renovarea maternității Polizu

5 sept. 2024 2 min

Lidl România donează 1,2 milioane de euro pentru renovarea maternității Polizu

Reading Time: 2 minute

Lidl România se alătură campaniei de strângere de fonduri „Cântec de leagăn pentru Polizu”, a Organizației Salvați Copiii, donând 1,2 milioane de euro pentru renovarea și dotarea Blocului Operator, a Secției de Anestezie și Terapie Intensivă – ATI, Obstetrică-Ginecologie IV și dotarea cu echipamente a Secției de Neonatologie din cadrul Maternității Polizu din București.

Cunoscută drept cea mai importantă unitate de îngrijire neonatală din România, Maternitatea Polizu din București se confruntă cu provocări semnificative. În ciuda rolului său crucial în sistemul medical național, Blocul Operator și Secția ATI nu au beneficiat de îmbunătățiri substanțiale ale infrastructurii în ultimii 40 de ani. Cu toate acestea, în fiecare an, peste 5.000 de paciente primesc aici îngrijire pentru cazuri medicale complexe, iar echipa medicală realizează peste 3.200 de intervenții chirurgicale, dintre care aproximativ 1.200 fiind proceduri de înaltă complexitate.

„În fiecare zi, în blocul operator al Maternității Polizu se dă sau se redă o viață. În fiecare zi, în secția de terapie intensivă a Maternității Polizu se luptă pentru viață. Prin donația noastră sperăm să nu oferim doar fonduri, ci mai ales speranță.”, a declarat Maria Mihai, Director de Comunicare și CSR Lidl România.

„Intervenția făcută de Lidl România a venit ca un ajutor nesperat pentru Maternitatea Polizu, care îngrijește anual mii de nou-născuți. Acum însă, maternitatea are nevoie de sprijinul nostru colectiv, iar fiecare gest de generozitate se transformă în echipamente vitale și renovări esențiale.”, a explicat Gabriela Alexandrescu, Președinte Executiv al Organizației Salvați Copiii.

La această campanie sunt invitați să contribuie toți cei care își doresc să susțină îmbunătățirea serviciilor medicale oferite nou-născuților din România, prin donații directe către Salvați Copiii sau printr-un SMS la numărul 8844, cu textul SALVEZ.
Prin acest demers, Lidl România își reafirmă angajamentul față de cele mai urgente nevoi ale societății românești și anume îmbunătățirea îngrijirii neonatale și reducerea mortalității infantile, în România.

Array

Articole pe aceeași temă: