Companii

Lidl recreează mesele din opere literare celebre

Reading Time: 2 minute

Cărțile de bucate prezintă tot felul de preparate tradiționale românești. Dar ele se ascund și în altfel de cărți. De exemplu, în cele scrise de autori celebri, care au povestit despre mesele românilor de altădată prin personajele cărora le-au dat viață în operele lor. Astfel, Lidl și-a propus să recreeze mesele celebre din cărțile semnate de unii dintre cei mai mari scriitori autohtoni și le prezintă într-un nou serial dedicat gamei Cămara Noastră. Seria se numește „Cămara Noastră – Bucate ca la carte” și cuprinde 3 episoade online disponibile aici și pe canalul de Youtube Lidl România, inspirate din cărțile lui Liviu Rebreanu, I. L. Caragiale și Mateiu Caragiale.

Cu o viziune care îmbină povestea marilor scriitori cu expertiza Lidl și a furnizorilor săi locali în ceea ce privește păstrarea gusturilor tradiționale, primul episod din seria „Bucate ca la carte” este dedicat mesei descrise de Liviu Rebreanu în romanul Ion și va fi disponibil din 9 martie, pe site-ul surprize.lidl.ro

Dincolo de ficțiune, pe masa lui Rebreanu recreată ca la carte de către Lidl, se vor afla produse din gama Cămara Noastră, marca proprie a retailerului, ce reunește produse tradiționale românești, realizate de furnizori locali.

În primul episod se prezintă lactatele tradiționale din Transilvania, precum iaurtul cremos din lapte de bivoliță sau smântâna din lapte de bivoliță, pe care românii le pot găsi pe rafturile din Cămara Noastră din toate magazinele Lidl, din 9 martie. Acestea sunt reprezentative pentru gustul autentic al lactatelor din Transilvania lui Rebreanu și sunt realizate în județul Brașov, în Rupea, în fabrica Transilvania Lactate. Totodată, produsele respectă atât tradiția, cât și cele mai înalte standarde de calitate.

v=oOQTPkkDhPE

De-a lungul primului episod, în căutarea zestrei culinare din Ardeal, Chef Florin Dumitrescu și Andrei Aradits fac o vizită la fabrica Transilvania Lactate. Cei doi descoperă aici faptul că gusturile sunt neschimbate, în timp ce producătorul îmbină tradiția cu tehnologia și aduce produsele în prezent, pe rafturile din magazinele Lidl din toată țara.

„Ne-am propus și anul acesta să continuăm abordarea modernă a gastronomiei autohtone și să îi surprindem pe români cu un conținut video creativ, realizat în stil documentar, bazat pe produsele românești din gama noastră proprie Cămara Noastră. Pentru că Bucate ca la carte este o abordare inedită a gastronomiei românești, tonul documentar al serialului este completat de intervențiile specialiștilor, precum profesori, critici și istorici literari. Totodată, ne dorim ca românii să interacționeze cu poveștile noastre, așadar am adăugat în serial și componente digitale prin intermediul cărora publicul poate să se implice activ în desfășurarea evenimentelor”, a spus Oana Radu, Marketing Director Lidl România.

Totodată, fanii produselor Cămara Noastră și ai meselor inspirate din literatura română au posibilitatea de a câștiga un tur culinar al României sau suma de 3.000 euro. Astfel, la cumpărături de minimum 50 lei și cel puțin un produs Cămara Noastră achiziționat, clienții trebuie să înregistreze codul de pe bonul fiscal pe surprize.lidl.ro pentru a se înscrie în concurs. Pentru șanse duble de câștig, românii sunt invitați să interacționeze cu povestea „Bucate ca la carte” pe website-ul dedicat. Mai multe detalii și regulamentul sunt disponibile aici.

Team

Recent Posts

Acceleratorul Impact Creators a prezentat cele 14 startup-uri calificate în program  

Impact Hub Bucharest și fondul de investiții pre-seed din Europa Centrală și de Est, PurposeTech, prezintă cele 14 startupuri alese…

35 de minute ago

Târgul de Crăciun de la Craiova se deschide pe 15 noiembrie

Cea mai frumoasă poveste de iarnă va fi prezentată, și în acest an, la Craiova, unde centrul orașului va fi,…

3 ore ago

La șantierul Damen Galați se construiesc două feriboturi electrice pentru Canada

Șantierul Naval Damen Galați a găzduit ceremonia de punere a chilei pentru primele două feriboturi complet electrice dintr-o serie de…

3 ore ago

Sphera Franchise Group, profit net normalizat în creștere cu 66% comparativ cu 2023

Sphera Franchise Group, cel mai mare grup de food service din România, a încheiat primele nouă luni din 2024 cu…

3 ore ago

ROCA Industry menține trendul de creștere. EBITDA cu 48% peste valoarea din 2023

ROCA Industry, primul holding industrial românesc specializat în producția de materiale de construcții și listat pe piața principală a BVB,…

3 ore ago

Cine mă spionează de pe telefon. Cum ne protejăm de stalkeware

Kaspersky introduce o nouă funcție în aplicațiile sale mobile pentru Android – Who’s Spying on Me, extinzându-și protecția împotriva urmăririi…

4 ore ago