Marketing Stiri

Lidl, primul retailer care lansează un serial online despre mituri culinare

5 mart. 2019 2 min

Lidl, primul retailer care lansează un serial online despre mituri culinare

Reading Time: 2 minute

Pentru a aduce în prezent tradițiile și poveștile de altă dată, Lidl a lansat serialul online interactiv ”Legendele Urbane din Cămara Noastră”, în care publicul poate alege modul în care decurge acțiunea. Ideea creativă a campaniei este semnată de agenția Mullen Lowe.

Serialul spune povești reale sau imaginare din vremurile cosmopolite și pline de inedit ale interbelicului, care au ca punct central bucatele tradiționale românești și are patru episoade, disponibile pe https://surprize.lidl.ro/camaranoastra.

Primul episod al serialului, ”Capcană pentru vulpe”, este disponibil deja publicului și spune povestea Măndiței Vulpescu, talentată actriță și cântăreață, care este acuzată și condamnată pentru spionaj, așteptându-și executarea sentinței: închisoare pe viață. Pentru că este, totuși, o artistă celebră, i se îngăduie o ultimă masă copioasă. Mademoiselle Măndița cere pate pe platou boieresc à la Transilvania – o delicatesă știută doar de o româncă de-a noastră.

KV Legende urbane din Camara Noastra Lidl Romania

Fiecare episod din cel mai nou serial online, Legende urbane din Cămara Noastră, va spune povestea unei legende urbane inspirată de un preparat românesc diferit. Episoadele vor fi lansate pe tot parcursul anului și beneficiază de o campanie 360, care acoperă toate canalele de comunicare – TV, print, online, social media, revistă, PR, in-store.

Cele 4 episoade au fost filmate în orașul Sibiu, o destinație strategică pentru bucătăria românească, care anul acesta va fi – Regiune Gastronomică Europeană. Programul care este susținut de Lidl, își propune să facă această regiune cunoscută la nivel european, prin produsele tradiționale și locale și prin modul în care cultura și creativitatea permit îmbinarea armonioasă a trecutului cu viitorul, contribuind astfel la o poziționare mai bună a Sibiului în piețele de producție și consum. La nivel local, Lidl a lansat în 2018, Săptămâna Sibiană, dedicată furnizorilor și producătorilor locali, aducând pe mesele românilor din toată țara produse din această regiune.

Fanii produselor Cămara Noastră și a legendelor urbane inspirate din gastronomia românească au și posibilitatea de a câștiga un premiu în valoare de 2.000 euro sau o vacanță la un conac din România, dacă, în perioada 4 – 24 martie 2019, achiziționează un produs din gama Cămara Noastră și înscriu codul de pe bonul fiscal, pe platforma campaniei

Echipele participante la dezvoltarea acestui proiect:

Echipa Lidl România: Andreea Petre (Digital Project Manager), Alice Tomescu (Junior Marketing Specialist), Kati Sandu (Senior Marketing Specialist), Mihai Cazacu (Advertising Manager), Oana Radu (Marketing Director).

Mullen Lowe: Silviu Antohe (Group Creative Director), Mihai Costache (Group Creative Director), Alexandra Jitarel (Copywriter), Alexandru Cătălina (Junior Art), Adrian Radu (AV Producer), Gabriela Alexandrescu (Deputy Managing Director), Andra Panaitescu (Group Account Director), Alexandra Todirică (Account Manager), Corina Cozma (Senior Account Executive).

Golin: Marina Constanda (Senior Manager), Simion Ruxandra (Senior Media Associate), Bianca Cenușescu (Senior Media Associate). 

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: