Lidl lansează un canal de WhatsApp pentru a anunța ofertele din magazin
Reading Time: < 1 minutLidl România continuă să îmbunătățească experiența de cumpărături pentru clienți, prin extinderea serviciilor digitale, lansând un canal oficial de WhatsApp. Canalul este disponibil, în mod gratuit, prin accesarea aplicației și pune la dispoziția clienților catalogul cu ofertele disponbile în magazinele Lidl din țară. Măsura vine după ce acum 2 ani retailerul a anunțat că nu mai distribuie catalogul în cutiile poștale din orașele în care Lidl este prezent. În continuare, acesta poate fi răsfoit online, pe Lidl.ro sau pe aplicația Lidl Plus și poate fi găsit și în format fizic, însă doar în magazinele Lidl din România.
Cum funcționează noul canal de WhatsApp?
Pentru a se abona la canalul Lidl România de pe WhatsApp, clienții trebuie să urmeze pașii de mai jos:
- Să acceseze secțiunea Noutăți din WhatsApp;
- Să caute „Lidl Romania” în fila Canale;
- Să apese Urmărește pentru a se abona;
- Să activeze notificările pentru a primi direct pe telefon catalogul cu oferte disponibile în magazine.
Odată urmați acești pași, clienții vor primi automat notificări cu ofertele săptămânale, disponibile în magazinele Lidl din țară. Acest canal de comunicare se alătură celorlalte instrumente de comunicare existente, cum ar fi aplicația Lidl Plus și site-ul oficial al companiei, consolidând prezența digitală a Lidl în România.
Distribuirea săptămânală a catalogului în format fizic către clienții Lidl a fost eliminată în 2022, pentru a reduce consumul de resurse. De atunci și până în prezent, au fost salvate peste 15.000 tone de hârtie, adică cât greutatea aproximativă a 3.000 de elefanți. Catalogul tipărit rămâne disponibil într-un număr limitat de exemplare, la intrarea în magazine.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz