Lidl lansează aplicația mobilă Lidl Plus
Reading Time: 3 minuteLidl lansează aplicația mobilă Lidl Plus, primul program digital de loializare al retailerului în România. Lidl Plus include un card digital de fidelitate, iar printre avantajele oferite se numără accesul exclusiv la oferte speciale și promoții săptămânale pentru produse, precum și centralizarea bonurilor și a istoricului digital al cumpărăturilor. Aplicația poate fi descărcată gratuit din magazinele Google Play și AppStore.
Beneficiile Lidl Plus
În centrul aplicației stă cardul de fidelitate digital Lidl Plus, pe care utilizatorii trebuie să îl scaneze la casa de marcat pentru a se bucura de beneficiile exclusive oferite de programul de loialitate. Acestea sunt înnoite săptămânal și includ:
- Oferte – iau forma unor reduceri și promoții de care clienții pot beneficia prin scanarea cardului digital, înainte de efectuarea plății.
- Cupoane – prin intermediul acestora, clienții au acces la promoții, reduceri procentuale sau prețuri speciale aplicate pe cantitatea de produse achiziționate. Cupoanele se activează din meniul aplicației înainte de a scana cardul Lidl Plus la casa de marcat.
- Taloane răzuibile – acestea pot ascunde premii, precum cupoane de reducere cu valabilitate limitată la diverse categorii de produse. Clienții pot primi un talon răzuibil digital, în urma autentificării la casa de marcat cu cardul de fidelitate Lidl Plus și plății cumpărăturilor.
În completarea acestor beneficii, aplicația oferă și opțiuni digitale prin care clienții își pot organiza eficient vizita în magazin și monitoriza bugetele alocate cumpărăturilor:
- Istoricul cumpărăturilor – prin această funcție, clienții au acces la istoricul bonurilor de cumpărături în format digital, în care sunt afișate toate beneficiile Lidl Plus folosite, astfel încât să poată contoriza economiile realizate într-o anumită perioadă de timp prin folosirea aplicației. Mai mult, cu ajutorul bonurilor digitale de cumpărături, clienții pot returna produsele, fără a fi nevoie să le păstreze în format fizic.
- Broșuri digitale cu ofertele Lidl – clienții au acces la cataloagele săptămânale, prin intermediul cărora pot vedea ce produse și oferte sunt disponibile în magazinele Lidl din țară.
„Ne-am consacrat pe piața din România datorită mărcilor noastre proprii, prin care reușim să oferim clienților noștri, de fiecare dată, produse de cea mai bună calitate la cel mai bun preț. Însă, acum, ducem a ceastă promisiune la un nou nivel. Aplicația Lidl Plus este mai mult decât un instrument de loializare a clienților, este rezultatul eforturilor noastre de a crea o platformă dinamică, interactivă și modernă pentru aceștia, care să le ofere constant beneficii în plus la cumpărături,” a spus Daniel Ștefănescu, Board Member, Director Executiv de Achiziții și Marketing la Lidl România.
Cum au acces clienții la aplicația Lidl Plus?
Pentru a se înregistra în programul Lidl Plus, clienții trebuie să descarce gratuit aplicația din Google Play sau AppStore, să își creeze un cont și să selecteze magazinul Lidl preferat, după care se pot bucura de toate benficiile oferite de aceasta. Aplicația poate fi utilizată în toate magazinele Lidl din România, precum și în alte țări în care această platformă este disponibilă.
Lidl, parte a grupului Schwarz, cu sediul central în Neckarsulm, este prezent în 32 de țări din întreaga lume și în prezent operează aproximativ 11.200 de magazine și peste 200 de centre logistice în 29 de țări la nivel mondial. În prezent, Lidl are aproximativ 310.000 de angajați, dintre care peste 8.000 în România, unde retailerul german are deschise peste 275 de magazine și 5 centre logistice.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz