Companii

Lidl își extinde rețeaua din România cu două noi magazine

Reading Time: 2 minute

Lidl România continuă investițiile pe plan local prin inaugurarea a două magazine noi pe data de 12 august: unul în orașul București și celălalt în orașul Ștefănești, județul Argeș. Ambele unități dispun de câte o stație de încărcare pentru automobilele electrice.

Noul magazin Lidl din București se află pe Șoseaua Sălaj, Nr. 241 A, Sector 5, iar cel din localitatea Ștefănești este situat pe Strada Fitotron, Nr. 2. Noua unitate Lidl din București are o suprafață de vânzare de aproximativ 1.300 m² și peste 100 de locuri de parcare, în timp ce magazinul Lidl din Ștefănești dispune de o suprafață de vânzare de peste 1.300 m² și peste 120 locuri de parcare. În plus, cele două magazine dispun de câte o stație de încărcare pentru automobilele electrice, unde se vor putea alimenta câte două mașini simultan. Odată cu deschiderea celor două magazine Lidl, au fost create aproximativ 50 de noi locuri de muncă.

Orarul de funcționare al unității din București va fi următorul: între 7:00 și 22:00, de luni până sâmbătă, iar duminică, între 8:00 și 20:00. În Ștefănești, magazinul Lidl va funcționa între 7:30 și 22:00, de luni până sâmbătă, iar duminică, între 08:00 și 20:00.

Lidl optimizează constant formatul magazinelor, astfel încât să aibă un impact cât mai redus asupra mediului, dar și să ofere o experiență de cumpărături cât mai bună. Prin utilizarea unor tehnologii avansate din domeniul construcțiilor şi în conformitate cu normele de protecție a mediului, noile magazine Lidl din București și Ștefănești dispun de soluții și tehnologii moderne, care asigură standarde înalte de eficiență energetică. Printre acestea se numără sistemul de iluminat LED, cu senzor de prezență, sistemele de recuperare a căldurii integrate în instalațiile de climatizare, ori stația de încărcare pentru automobile electrice.

În plus, noua unitate din București dispune de un acoperiș verde, care oferă o multitudine de beneficii ce țin de protecția mediului înconjurător. Acesta contribuie în primul rând la eficiența energetică a clădirii, prin menținerea unei temperaturi constante pe parcursul întregului an. În același timp, vegetația amplasată pe acoperiș are rolul de a filtra în mod natural apa pluvială, datorită multiplelor straturi componente, și de a reduce în același timp cantitatea de apă deversată în sistemele de canalizare.

Pentru a limita răspândirea virusului SARS-CoV-2, pe baza recomandărilor oficiale ale autorităților, Lidl face o serie de recomandări pentru clienți, publicate atât online, cât și în incinta magazinelor. Printre cele mai importante recomandări se numără plata cu cardul bancar, evitarea zonelor aglomerate, atingerea doar a fructelor și legumelor pe care doresc să le cumpere și păstrarea distanței recomandate față de alte persoane. Pentru a-i ajuta pe clienții care stau la rând să păstreze distanța recomandată față de cei din jurul lor, și în noile magazine din București și Ștefănești se găsesc indicatoare pe podea în zona caselor de marcat. În același timp, Lidl face apel la solidaritatea clienților pentru a respecta la rândul lor atât recomandările autorităților, cât și măsurile individuale de prevenție în timpul cumpărăturilor.

Inaugurarea magazinelor Lidl din București și Ștefănești continuă strategia companiei de a oferi zilnic românilor produse la cel mai bun raport calitate – preț, într-o largă varietate de sortimente. Lidl reușește să respecte această misiune investind constant în sustenabilitate, la baza acțiunilor companiei stând eficiența și demersurile de dezvoltare durabilă. În plus, Lidl promovează cu consecvență colaborarea cu producătorii locali, multe dintre mărcile de calitate comercializate în rețea fiind produse în România.

Ovidiu Neagoe

Recent Posts

OPPO Find X8 Pro s-a lansat în Europa

OPPO a anunțat joi lansarea globală a seriei Find X8, Europa fiind regiunea care prezintă în exclusivitate modelul premium, Find…

12 minute ago

Răzvan Pascu își vinde participația în compania olandeză FlightClaim pentru 1,3 mil. euro

Antreprenorul și consultantul în turism Răzvan Pascu a anunțat vânzarea participației sale în compania olandeză Flight Claim într-o tranzacție de…

31 de minute ago

„Moromeții 3” se lansează oficial în cinematografele din întreaga țară

După un maraton de 7 zile de evenimente speciale în București, Cluj, Iași, Tulcea, Piatra Neamț, Brăila și Constanța, pelicula…

47 de minute ago

Guvernul prelungește amnistia fiscală. Până când trebuie depuse notificările

Guvernul a decis, prin Ordonanță de urgență, prelungirea termenului pentru amnistia fiscală până la data de 19 decembrie 2024. Rermenul…

47 de minute ago

Franciza RO concept OSCAR a ajuns la 90 de benzinării după 7 ani de activitate

RO Concept OSCAR, rețeaua de benzinării în franciză, dezvoltată de OSCAR Downstream, cel mai mare furnizor independent de carburanți din…

o oră ago

De la fermă la raft: cum aduce Carrefour prospețimea locală în magazine prin cooperativa Grădina Noastră din Malu Spart

Carrefour România este retailerul cu cea mai extinsă rețea locală și ultralocală din România, cu peste 1.450 de producători în…

2 ore ago