Lidl, investiție de 800.000 lei pentru combaterea abandonului școlar
Reading Time: < 1 minutPentru că doar șapte din zece elevi termină liceul sau școala profesională și doar patru din cinci copii termină clasa a VIII-a, potrivit datelor UNICEF, Lidl, alături de clienții săi, investește 800.000 lei în programul derulat de UNICEF, în vederea reducerii riscului de abandon școlar.
Programul implementat în România de către UNICEF va ajuta peste 1.000 de elevi, din zonele rurale vulnerabile din județul Bacău, să își continue studiile. Dintre aceștia, 150 sunt identificați ca fiind în risc de abandon școlar. Un an în plus de studii creşte veniturile cu aproximativ 8 – 9% și minimizează riscul de a deveni şomer cu 8%.
Totodată, 120 de profesori vor beneficia de formare pentru a-și îmbunătăți competențele iar 200 de părinți vor participa la sesiuni de educație parentală, în vederea sprijinirii performanțelor școlare ale copiilor.
Suma de 800.000 lei a fost strânsă prin intermediul campaniei desfășurate în magazinele Lidl, în perioada 11 noiembrie – 15 decembrie 2019 – pentru fiecare jucărie achiziționată de clienți din magazinele Lidl donându-se 1 leu către UNICEF.
Parteneriatul dintre Lidl și UNICEF a debutat în 2017 iar, până în prezent, Lidl a sprijinit organizația cu peste 2.300.000 lei. Suma a contribuit la creșterea numărului de elevi care merg la școală, reducând astfel rata abandonului școlar.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz