În perioada sărbătorilor de iarnă, Lidl România continuă tradiția de a transforma bucuria dăruirii într-un sprijin real pentru copiii din medii defavorizate. Astfel, în perioada 7 noiembrie – 31 decembrie 2024, pentru fiecare jucărie achiziționată de către clienți, Lidl România va contribui cu cel puțin un leu la finanțarea programului Pâine și Mâine derulat de World Vision România, ce oferă mese calde și susținere educațională copiilor care provin din medii vulnerabile. Din 2016, de când a început parteneriatul dintre Lidl România și World Vision, susținerea pe care retailerul a oferit-o programului se ridică la suma de peste 14 milioane de lei.
Clienții Lidl România pot contribui și ei la viitorul copiilor din mediile defavorizate, pentru că fiecare jucărie achiziționată în perioada 07 noiembrie – 31 decembrie 2024 înseamnă o donație de 1 leu din partea Lidl România pentru susținerea accesului la educație incluzivă de calitate.
Și anul acesta, ratonul Rocky este vedeta jucăriilor participante la campanie. Rocky este un raton care poate aduce magie în perioada sărbătorilor de iarnă și poate fi cadoul perfect pentru cel mic, care are nevoie de un nou prieten, poate salva ziua cuiva care are nevoie de sprijin și încurajare sau poate fi o simplă dovadă a magiei de Crăciun. De aceea, de fiecare dată când Rocky își găsește drumul din magazinele Lidl în brațele unui copil, retailerul va susține cu 5 lei programul dedicat copiilor din medii vulnerabile.
Dăruind celor dragi o jucărie, clienții Lidl sprijină în mod direct circa 600 de copii beneficiari ai proiectului Pâine și Mâine din județele Vaslui, Iași, Botoșani, Vâlcea, Dolj, Olt, Teleorman, Dâmbovița, Ialomița, Călărași, Giurgiu, Cluj. Copiii înscriși în program vor avea zilnic acces la o masă caldă și două ore remediale, rechizite, haine și alimente, precum și tabere de vară, educație non-formală sau ateliere de dezvoltare personală.
Din 2016, programul a oferit copiilor circa 1.3 milioane mese calde, dar și suport pentru efectuarea temelor, rechizite școlare, produse de igienă personală, tabere de vară, activități de educație non-formală și digitalizare. În ultimul an, dintre cei 1.500 de copii incluși în program, 82% și-au îmbunătățit rezultatele la limba română, 85% pe cele de la matematică, iar 80% dintre elevi au primit calificative „Bine și „Foarte bine” la școală.
Prin susținerea programului Pâine și Mâine, demarat împreună cu World Vision România în 2016, Lidl România își propune să faciliteze accesul egal la servicii educaționale adaptate categoriilor vulnerabile și, astfel, să contribuie la prevenirea abandonului școlar. De la debutul parteneriatului, Lidl a sprijinit demersurile World Vision cu circa 14 milioane de lei, doar în ultimul an direcționând aproximativ 2.2 miloane de lei.
Un studiu realizat de World Vision în 2024 arată cât de urgentă este în continuare nevoia de susținere a copiilor care provin din medii defavorizate. Pentru aproape jumătate dintre ei, masa oferită la școală este singura lor masă consistentă, iar pentru un sfert, această masă este chiar singura din întreaga zi. Unu din cinci copii din medii defavorizate (22%) merge la culcare flămânzi, confruntându-se cu un nivel de lipsuri care le umbrește copilăria și viitorul. Pentru toți acești copii, accesul la hrană și educație nu ar trebui să fie un privilegiu, ci un drept fundamental. Programul Pâine și Mâine, demarat în 2016 de World Vison România, împreună cu Lidl România ca partener fondator, rămâne pentru mulți copii din mediile vulnerabile singura sursă de hrană zilnică și singura șansă de a rămâne în școală și de a avea un viitor mai bun.
E.ON România și Asociația Zi de BINE își unesc forțele în vederea prevenirii consumului de substanțe interzise în rândul tinerilor…
Pe măsură ce anul se apropie de final, piețele de capital globale și performanțele companiilor vor resimți influența mai multor…
OMV Petrom, cel mai mare producător integrat de energie din sud-estul Europei, și TAROM, compania națională de transport aerian a…
Fabrica de Vacanțe, parte a Grupului Aerotravel, lansează cea mai așteptată campanie a anului, Black Friday 2024, cu reduceri de…
Prețurile solicitate pe Storia pentru chiriile din cele 10 orașe analizate, orașele cu cele mai multe anunțuri de pe platformă,…
INDAGRA & INDAGRA FOOD a adus la ROMEXPO peste 42.000 devizitatori specialiști și public larg. Evenimentul organizat de ROMEXPO, în…