În perioada 19 – 21 aprilie 2024, în colaborare cu rețeaua Băncilor pentru Alimente, Lidl România a organizat la nivel național, cea de-a zecea colectă de alimente, pentru a veni în sprijinul comunităților defavorizate, cu ocazia sărbătorilor pascale. Cu ajutorul clienților Lidl, s-au strâns peste 181 de tone de alimente, cea mai mare cantitate de alimente donată de la prima ediție a colectei și până în prezent.
Pentru a oferi un sprijin în plus comunităților vulnerabile, în perioada sărbătorilor pascale, Lidl România, împreună cu Banca pentru Alimente și cu sprijinul FEPRA, a organizat în luna aprilie, timp de trei zile, cea de-a zecea ediție a colectei de alimente. Acțiunea s-a desfășurat la nivel național, în toate magazinele Lidl din țară, produsele donate de clienți fiind astfel colectate de către cei 2.743 de voluntari ai Băncilor pentru Alimente și distribuite, până la finalul lunii aprilie, către 207 ONG-uri din mai multe regiuni ale țării. În total au fost strânse peste 181 de tone de alimente care au ajuns la peste 42.000 persoane vulnerabile din cămine de bătrâni, centre de plasament pentru minori, cantine sociale sau centre pentru persoane fără adăpost.
Produsele care au putut fi donate fac parte din categorii neperisabile, precum: alimente de bază (ulei, făină, zahăr, orez, ingrediente de copt), conserve de legume, conserve de carne, conserve de fructe, paste făinoase, sosuri, lapte UHT (care se păstrează la temperatura camerei), produse de patiserie ambalate, biscuiți, cafea, ceai, dulceață și gemuri. Și la această ediție a campaniei de colectare au participat toate cele 9 Bănci Regionale pentru Alimente ale rețelei, din București, Cluj, Roman, Brașov, Oradea, Timișoara, Constanța, Craiova și Galați.
Câteva cifre cheie care ilustrează impactul solidarității din comunitate:
Colectele de alimente organizate în magazinele Lidl nu sunt singurele acțiuni prin care retailerul își propune să susțină misiunea Băncii pentru Alimente. În calitate de partener fondator, retailer-ul și-a asumat să susțină financiar costurile pentru începerea activității în fiecare Bancă Regională înființată și o parte din costurile de funcționare, dar și să contribuie la dezvoltarea infrastructurii pentru o asemenea rețea. Încă de la deschiderea primei Bănci, Lidl România a investit aproximativ 14.600.000 lei în dezvoltarea rețelei de Bănci pentru Alimente din România și a donat către aceasta peste 3.300 de tone de produse alimentare și non-alimentare.
Cu puțin timp în urmă am avut un eveniment la Oradea, împreună cu prietena mea Andreea Roșca și cu ceilalți…
În primele două luni de toamnă, numărul turiștilor internaționali care au mers în vacanță în Egipt a crescut cu aproape…
Fundația Culturală Gaudium Animae invită publicul în data de 26 noiembrie, de la ora 19:00, în Aula Bibliotecii Centrale Universitare…
Un nou proiect cultural al Asociației Urbandada a completat scena culturală românească în această toamnă - spectacolul „ORFANI”, în regia…
Revista Haute Culture le dă pasionaților de colaje ocazia de a transforma numerele sale de colecție în noi opere de…
Opera Națională București prezintă joi, 28 noiembrie, ora 19:30, un concert de gală intitulat Ziua Națională a României pe scena…