Libra Internet Bank a realizat, în primul semestru din 2019, un profit net de 51,02 milioane de lei, dublu față de rezultatul înregistrat la finalul primului trimestru al acestui an (25,04 milioane de lei) și în creștere cu 10%, comparativ cu rezultatul obținut în perioada similară a anului trecut (46,39 milioane de lei).
Rezultatul a fost obținut prin continuarea extinderii portofoliului de credite, pe de o parte, în condițiile unei rate de neperformanță aflate în continuare mult sub media sistemului bancar, precum și prin optimizarea permanentă a cheltuielilor operaționale, pe de altă parte, arată banca, într-un comunicat de presă.
„Motorul creșterii indicatorilor de performanță ai Libra Internet Bank rămâne abordarea de nișă, cu specializare pe segmentele profesii liberale, agricultură și real estate. Această specializare vizează atingerea celor mai înalte standarde de calitate, printr-o abordare modernă și prudentă, în același timp, care mizează pe optimizarea și punerea în valoare atât a canalelor alternative, cât şi a celor clasice. În ceea ce privește profitabilitatea, obiectivul nostru în 2019 rămâne acela de a atinge cel puțin nivelul profitului de anul trecut, de cca. 95 de milioane de lei. La jumătatea anului 2019, pot confirma că suntem în grafic”, a declarat Emil Bituleanu, Director General Libra Internet Bank.
La 30 iunie 2019, activele nete ale Libra Internet Bank au fost de 5,57 miliarde de lei, în creștere cu 2% față de începutul anului și cu cca. 12% mai mult decât valoarea înregistrată la jumătatea anului trecut: 4,96 miliarde de lei. Totodată, soldul creditelor a ajuns la 3,74 miliarde de lei, cu 15% mai mult decât la începutul anului și în creștere cu cca. 22% față de valoarea înregistrată în aceeași perioadă a anului trecut: 3,06 miliarde de lei. Cât despre rata de neperformanță a băncii, aceasta a fost de 1.89%, în continuare un nivel mult mai bun decât media pieței.
Libra Internet Bank, membră a grupului american de investiții New Century Holdings (din 2003), este una dintre cele mai dinamice bănci din România, cu o rețea de 53 de sucursale deschise în toată țara. Banca are Centre IT deschise în București, Craiova și Cluj-Napoca și abordează mai multe linii de business, precum profesiile liberale, dezvoltatorii imobiliari, agribusiness-ul și segmentul IMM-urilor.
Salt Bank este în pas cu moda și lansează un card roz, inspirat din moda genderless, un concept de fashion…
Carrefour România a finalizat remodelarea hipermarketului Pantelimon, din Șos. Vergului 20, din cadrul Centrului Comercial Esplanada, București, ca urmare a…
Paradis Hotels & Resorts a preluat Hotel Zenith Conference & Spa din Mamaia crescând la 12 numărul unităților de cazare…
Cunoscut ca „nașul sustenabilității”, John Elkington este un pionier în domeniul sustenabilității și responsabilității corporative. Dezvoltator al conceptului de „Triple…
PPC anunță finalizarea achiziției portofoliului de energie regenerabilă al Evryo Group în România, portofoliu deținut de fonduri administrate de Macquarie…
Rowenta, brandul de renume al companiei franceze Groupe SEB, aniversează 140 de ani de inovație și angajament față de îmbunătățirea…