Libra Internet Bank raportează un profit net de 22 de milioane de lei pentru primele trei luni ale lui 2018, în creștere susținută față de perioada similară a anului trecut, când profitul realizat a fost de 8,4 milioane de lei.
Majorarea profitului a fost generată, în primul rând, de creșterea portofoliului de credite, dar și de scăderea semnificativă a provizioanelor și optimizarea cheltuielilor operaționale, arată banca, într-un comunicat de presă.
“Profitul obținut exprimă atenția pe care o acordăm calității serviciilor oferite clienților noștri, împreună cu o preocupare permanentă de a gestiona cât mai bine resursele existente și de a automatiza fluxurile din punct de vedere tehnologic. Suntem într-o fază deosebit de interesantă, în care inovația este prețuită în mod special de clienți, deschizând totodată noi oportunități”, a declarat Emil Bituleanu, Director General Libra Internet Bank.
La 31 martie 2018, activele nete au fost de 4,54 miliarde lei, soldul surselor a fost de 4,02 miliarde lei, iar soldul creditelor de 2,81 miliarde lei (în creștere cu 5% față de finalul anului), rata de neperformanță situându-se la 1,90%, un nivel mult mai bun decât media pieței.
De miercuri, în București începe evenimentul de business care de 23 de ani dă tonul în mediul de afaceri din…
Black Friday rămâne unul dintre cele mai populare evenimente în România. 93% dintre români sunt familiarizați cu acest eveniment de…
MPR Group anunță lansarea exclusivă în România a Meili Vodka, o marcă de vodkă premium creată de celebrul actor Jason…
În ultimii ani, România a cunoscut o creștere semnificativă a interesului față de un stil de viață sănătos, vizibilă atât…
Agenția de digital Grapefruit, pornită în Iași acum 25 de ani, a ajuns la sute de proiecte în numeroase țări,…
UniCredit S.p.A. (UniCredit) și Alpha Services and Holdings SA (Alpha) anunță că, după primirea aprobărilor necesare din partea tuturor autorităților…