Produsele digitale trebuie să răspundă întotdeauna unor nevoi concrete: daily banking, tranzacții, credite sau soluții inteligente de economisire, iar opțiunea consumatorului pentru produse digitale nu mai ține neapărat de comoditate, ci de un stil de viață în care te aștepți să poți rezolva lucrurile mai ușor în mediul online, decât în cel fizic, este de părere Octavian Hera, Director de Marketing Libra Internet Bank, în interviul exclusiv BIZ.
Este vorba, totodată, în opinia acestuia, despre ușurința de utilizare: ideal, utilizatorul nu trebuie să aibă nevoie de explicații și instrucțiuni, ci să poată înțelege firesc și intuitiv ce are de făcut. Ca tendință recentă, amintesc și stilul: ceea ce te face diferit prin design, ceea ce reflectă particularitățile de abordare a clientului și modul în care dorești să fii perceput pe piață. Produsele digitale devin din ce în ce mai mult produse mainstream.
Libra Internet Bank a fost marele inovator al produselor digitale de banking în România, prin contul online, lansat în premieră la finalul anului 2014. Au urmat lansări succesive de produse și servicii care au spart gheața, precum creditul online sau chatbot-ul bancar – produs care, în 2018, ne-a adus și recunoașterea drept cea mai inovatoare bancă din România, din partea a trei organizații diferite. Noua generație de produse digitale pune accent pe integrări între platforme, pe adaptarea dinamică și pe utilizarea inteligenței mașinilor.
Ne ghidăm după relevanța și valoarea concretă pe care putem o putem aduce clienților noștri, precum și după simplitatea conceptuală a soluțiilor și potențialul lor de diferențiere. Clienții noștri își doresc ca Libra Internet Bank să rămână un etalon de calitate și soliditate în mediul digital, iar noi suntem încântați să vedem gradul ridicat în care ajung să fie adoptate produsele noastre digitale.
Libra Internet Bank este probabil primul partener de discuție pentru cele mai multe fintech-uri care vin în România sau care au idei de dezvoltare pe care doresc să le implementeze cu o bancă. Am fost prima bancă din România care a exportat tehnologie bancară la nivel regional și suntem, de câțiva ani buni, cea mai activă bancă românească în domeniul fintech-urilor. Și continuăm să fim în legătură strânsă cu aceste companii. Admir viziunea colegilor mei care se ocupă de acest segment și capacitatea lor de a concretiza parteneriate și de a adăuga noi modalități de colaborare win-win.
Deocamdată, impactul nu este neapărat unul semnificativ. Adoptarea PSD2 asigură o structură stabilă, pe care cred că vom putea vedea inovații semnificative, în viitor.
Digitalizarea a ajuns la un nivel relativ bun în mediul privat de la noi din țară și creează condițiile necesare pentru intrarea într-o nouă etapă, a experienței algoritmice și a mașinilor inteligente, elemente care vor modela viitorul și vor genera oportunități foarte interesante.
Mai mult de un sfert (27,51%) dintre respondenții unui sondaj realizat la solicitarea Ariston România plănuiesc să achiziționeze o pompă…
Rompetrol Rafinare, companie membră a Grupului KMG International (Rompetrol), a înregistrat, în primele 9 luni din 2024, o cifră de…
Banca Europeană de Investiții (BEI) acordă un împrumut de 200 de milioane de euro distribuitorului român de energie Delgaz Grid…
Cu o carieră de peste 19 ani în finance, Magda Costache este, din septembrie, noul CEO interimar Sezamo, supermarketul online…
După o investiție de aproape un milion de euro, la începutul anului viitor, brandul Maidan va inaugura un nou spațiu…
Premier Restaurants România, operatorul lanțului de restaurante McDonald’s în România, continuă procesul de expansiune la nivel național și inaugurează al…