Leroy Merlin România, retailer specializat în construcții, decorațiuni și grădinărit, are în plan extinderea rețelei de magazine cu încă 5 unități în următoarea perioadă. Până la finalul anului, compania va inaugura un magazin în Pitești, în toamnă, iar pentru 2025-2026 vizează orașele București, Bistrița și Brăila.
Magazinul din Pitești urmează să fie inaugurat la începutul lunii octombrie a acestui an, în prezent unitatea fiind în plin proces de construcție și evaluare a costurilor. În 2025, Leroy Merlin are în plan și extinderea în Capitală, cu încă două magazine, ce vor fi localizate în cadrul proiectelor Supernova Lujerului și Supernova Pantelimon, urmand Bistrița și Brăila. Cele cinci magazine vor avea suprafețe cuprinse între 8.500 și 14.500 de metri pătrați, fiecare fiind gestionat de o echipă de peste 100 de angajați.
„În următoarea perioadă, ne propunem să ne extindem prezența în cel puțin trei orașe în care Leroy Merlin nu activează. Deschiderea magazinului din Pitești și planurile pentru 2025-2026 reflectă angajamentul nostru de a aduce produsele și serviciile Leroy Merlin mai aproape de clienți. Avem obiective ambițioase, care cu siguranță vor contribui la dezvoltarea economică locală și la îmbunătățirea experienței de cumpărare pentru clienții noștri”
Mathieu Bauduin, CEO Leroy Merlin România.
În 2024, Leroy Merlin România își continuă strategia de investiții pe aceleași direcții prioritare ca și anul trecut: oameni, dezvoltare, expansiune și digitalizare. Bugetul total de investiții, similar cu cel din 2023, este de aproximativ 100 de milioane lei, fiind împărțit între programe de formare și atragerea de noi talente, modernizarea magazinelor și optimizarea proceselor interne, deschiderea de noi magazine și dezvoltarea platformei online și integrarea canalelor de vânzare.
În ceea ce privește expansiunea, până la finalul anului viitor, retailerul are în plan să ajungă la un număr de 30 de magazine la nivel național. În iunie 2024, compania a inaugurat și relocarea magazinului din Electroputere Park Craiova pe o suprafață cu 16% mai mult față de cea inițială, 14.750 metri pătrați, față de 12.600 metri pătrați anterior. Investiția totală în procesul de relocare s-a ridicat la 2 milioane euro, cu obiectivul de a oferi o experiență de cumpărare mai facilă, în special în zonele dedicate materialelor de construcții și de grădină.
În medie, utilizatorii plătesc 12 abonamente online, inclusiv Netflix, Spotify și YouTube Premium – cele mai populare servicii din întreaga…
JYSK, Phillip Morris, Deichmann, dm drogerie markt și Starbucks sunt cele mai apreciate companii de către propriii angajați, conform “Top…
Piața IT din România trece printr-o perioadă de transformare, iar modelul tradițional de outsourcing, bazat pe externalizarea resurselor umane, începe…
Danone România s-a alăturat susținerii centrelor de zi E.G.A.L. dezvoltate de Societatea Națională de Cruce Roșie, susținând continuarea activității din…
Libra Internet Bank a lansat ofertele promoționale pentru Red&Black Friday, campania care va avea loc vineri, 8 noiembrie 2024. Doar…
Vastint România anunță un nou parteneriat strategic cu grupul IWG, liderul global în segmentul spațiilor de lucru flexibile, care va…