Stiri

Leroy Merlin, investiție de 3,5 milioane de euro în remodelarea magazinului din Parcul Comercial Colosseum

Reading Time: 3 minute

Leroy Merlin, retailer specializat în construcții, decorațiuni și grădinărit, a finalizat procesul de remodelare a primului său magazin de pe piața locală, din Parcul Comercial Colosseum, aflat în București. Reamenajarea a durat aproape un an și a implicat o investiție totală de 3,5 milioane de euro.

Potrivit reprezentanților companiei, remodelarea Leroy Merlin Colosseum are ca obiective strategice atât creșterea numărului de clienți ai magazinului cu aproximativ 10-15% până în anul 2024, cât și majorarea cifrei de afaceri cu aproximativ 15-20%, accentuată de comenzile online și telefonice. Pentru a susține această creștere, Leroy Merlin a angajat personal suplimentar și a investit în dezvoltarea abilităților și competențelor angajaților, astfel încât magazinul să se adapteze noilor cerințe din piață. În același timp, această investiție vizează îmbunătățirea experienței clienților, dar și simplificarea accesului la produsele destinate amenajării casei și grădinii.

Astfel, raioanele au fost grupate pe mai multe categorii, precum proiect, dedicat bucătăriei și sanitarelor, deco și tehnic, cu unelte și soluții de electricitate, dar și grădină. De asemenea, a fost creată o intrare separată spre zona tehnică, dedicată segmentului de meseriași și profesioniști, iar zona de DRIVE IN permite, în continuare, accesul cu mașina pentru achiziționarea materialelor de construcții.

Totodată, gama de produse a fost îmbunătățită, iar clienții au acum acces la o ofertă mai diversă pentru a renova, construi și decora locuința și spațiile exterioare – grădina sau balconul. Așadar, raioanele de sanitare, gresie și faianță, dar și cele de decorațiuni, aranjare și depozitare, vopsea, tâmplărie și grădină au fost extinse și includ mai multe variante de produse, aliniate nevoilor clienților și cerințelor de dezvoltare durabilă. Clienții vor beneficia de mai multe proiecte complete, dedicate mobilierului de bucătărie și baie, dar și de serviciul de comandă personalizată, care le permite clienților să comande ferestre și uși de balcon din PVC conform dimensiunilor și culorilor dorite. Aceste soluții acoperă toate nevoile, de la achiziționarea produselor până la montajul acestora.

În plus, magazinul oferă și serviciul de retragere marfă pentru o selecție variată de produse grele, precum gresie, faianță, parchet, bucătării și sanitare. Astfel, după ce produsele dorite au fost selectate, vor fi transportate de către angajații Leroy Merlin direct la mașina clientului.

Cu noul format, suprafața totală de vânzare a magazinului, atât din interior, cât și din exterior, este acum de aproximativ 15,000 de metri pătrați. Zona de DRIVE IN măsoară 4,000 de metri pătrați, cu o extindere de 2,000 de metri pătrați pentru partea de aprovizionare. Mai mult, Leroy Merlin Colosseum oferă 600 de locuri de parcare pentru accesul ușor și comod al clienților.

Remodelarea magazinului din Parcul Comercial Colosseum a fost prima de acest fel inițiată în România de retailerul francez, iar pe întreaga perioadă a lucrărilor, magazinul a fost deschis publicului, ceea ce a permis clienților să aibă acces la întreaga gamă de produse și servicii Leroy Merlin.

“Această remodelare reprezintă un pas important în consolidarea poziției noastre pe piața locală de DIY. Suntem dedicați să devenim destinația preferată de bricolaj pentru locuitorii din București, oferind produse și servicii de înaltă calitate, precum și experiențe de cumpărare inspiraționale. În următorii ani, ne concentrăm pe consolidarea brandului Leroy Merlin, precum și pe îmbunătățirea vieții și locuințelor românilor, prin produse de calitate, sustenabile, la prețuri mici. Leroy Merlin Colosseum devine mai mult decât un magazin de bricolaj – devine un partener de încredere pentru amenajarea caselor fericite”

Mathieu Bauduin, CEO Leroy Merlin România.
Ovidiu Neagoe

Recent Posts

Vom produce drone românești. Protocol semnat între ministere

Ministrul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului, Ştefan-Radu Oprea, şi cel al Cercetării, Inovării şi Digitalizării, Bogdan-Gruia Ivan, au semnat, marţi, un…

8 ore ago

Pi2 a fost aleasă agenția de comunicare pentru Freedom24 în România și Ungaria

Agenția independentă de comunicare Pi2, cu birouri și filiale în Europa Centrală și de Est, a fost selectată să gestioneze…

8 ore ago

Utilizatorii plătesc în medie 12 abonamente pentru serviciile online

În medie, utilizatorii plătesc 12 abonamente online, inclusiv Netflix, Spotify și YouTube Premium – cele mai populare servicii din întreaga…

14 ore ago

Ce cred angajații despre companii. Care sunt cele mai apreciate firme din 2024

JYSK, Phillip Morris, Deichmann, dm drogerie markt și Starbucks sunt cele mai apreciate companii de către propriii angajați, conform “Top…

14 ore ago

Cegeka: Companiile IT trebuie să schimbe mentalitatea și să atragă parteneriate strategice

Piața IT din România trece printr-o perioadă de transformare, iar modelul tradițional de outsourcing, bazat pe externalizarea resurselor umane, începe…

14 ore ago

Danone susține centrele E.G.A.L. care oferă mese calde pentru copiii din zone defavorizate

Danone România s-a alăturat susținerii centrelor de zi E.G.A.L. dezvoltate de Societatea Națională de Cruce Roșie, susținând continuarea activității din…

14 ore ago