Pepsi a lansat noua campanie globală UEFA Champions League, sub noua platformă internațională a brandului: Pepsi, for the love of it.. Anul acesta, compania sărbătorește parteneriatul cu Liga Campionilor UEFA în premieră alături de doi dintre cei mai buni fotbaliști din lume, Leo Messi și Mohamed Salah.
În campania creativă din 2019, ”Last Can Standing”, Leo Messi, câștigătorul a patru trofee UEFA Champions League, împreună cu recordmenul supranumit ”Regele egiptean”, atacantul Mohamed Salah, se confruntă într-un duel plin de pasiune, cu trucuri de fotbal amuzante, pentru unul dintre brand-urile preferate la nivel internațional. Spot-ul îi prezintă pe cei doi într-o benzinărie izolată, unde descoperă o singură doză de Pepsi rămasă în frigider. Imediat începe un duel al trick shot-urilor între cei doi, în dorința lor de a câștiga ultima doza de Pepsi disponibilă.
”An de an, Pepsi face tot posibilul pentru a-i distra pe fanii fotbalului prezentându-le eroii preferați în moduri surprinzătoare și unice”, declară Natalia Filippociants, VP, Marketing, Global Beverages, PepsiCo.
Până la finala Ligii Campionilor UEFA din Madrid, campania creativă va fi difuzată în 65 de țări din toată lumea, incluzând conținut exclusiv, un design revoluționar de produs, campanii de marketing out of home și in-store. În timpul filmării, Pepsi a surprins câteva momente uimitoare din spatele scenei. Așa cum era de așteptat, atât Messi, cât și Salah țin mai tot timpul mingea la picior și demonstrează talentul lor unic și pe teren și în campanie. Conținutul special, surprins de Pepsi, va fi distribuit exclusiv pe canalele de social media.
Edenred, în colaborare cu Organizația Patronală a Hotelurilor și Restaurantelor din România (HORA), lansează “Țara lui Mai Bine”, primul proiect…
Fondatorii ar trebui să se concentreze pe obținerea de venituri, mai degrabă decât pe creșterea cu orice preț și ar…
Agridrone România, un start-up specializat în distribuția și consilierea pentru achiziția dronelor agricole, anunță cu mândrie că a fost desemnat…
Consumatorii români caută din ce în ce mai mult o experiență de cumpărături online mai bogată, personalizată și inovatoare atunci…
Internetics, festival de tradiție organizat de The Institute încă din 2001, a devenit o scenă de referință pentru performanțele și…
Angela Galeța, director al Fundației Vodafone România a vorbit, pe scena Zilelor Biz, la conferința de sustenabilitate din data de…