Leo Burnett România, agenția anului la Internetics 2019
Reading Time: 4 minuteFestivalul care recompensează inteligența digitală și excelența în comunicarea online, Gala de Premiere Internetics 2019, care s-a desfășurat pe 18 noiembrie la Ateneul Român, a acordat 43 de trofee: 17 de Aur, 23 de Argint și 1 Grand Prix. Marele câștigător, agenția anului, a fost Leo Burnett România cu 8 trofee obținute și alte 3 nominalizări. Grand Prix-ul , 3 trofee Gold, un Silver și alte trei nominalizări i-au adus companiei Samsung România trofeul “Digital Client of the Year”.
Internetics 2019 a reunit pe scena Ateneului Român 15 agenții și companii: Cheil Centrade România, Cohn&Jansen JWT, GMP+WEBSTYLER, Graffiti PR, Jazz Communication, Kaufland Romania & 50s Digital, Kubis Interactive, Leo Burnett România, Marks, Most Wanted Advertising, MRM // McCann, MSL The Practice, Publicis România, Sector 7 și WorkHorse.
Ediția 2019 a competiției Internetics a înregistrat cele mai multe aplicații din ultimii ani, peste 170 de campanii au fost înscrise în competiție de la 35 de agenții și companii participante, pentru 61 de branduri, jurizate de peste 60 de specialiști în domeniu. Preşedintele Juriului Internetics 2019 a fost Lars Samuelsen, Chief Strategy Officer & Head of Digital la Grey Nordic.
Potrivit punctelor cumulate din premii și nominalizări, în top trei agenții se regăsesc: 1. Leo Burnett Bucharest; 2. MRM // McCann; 3. GMP+Webstyler.
Aunci când vine vorba despre clienți, clasamentul arată astfel: 1. Samsung România; 2. KFC România (2 trofee Gold, 2 Silver); 3. Telekom (2 Gold, 1 Silver, 2 nominalizări).
Leo Burnett Bucharest
Agenția Leo Burnett a câștigat premii pentru lucrările “The Banknote Concert”- 1 Grand Prix în “Digital component of an integrated campaign: Durables” și 3 trofee Gold în secțiunile “Mobile Campaigns”, “Digital Brand Experience” și “Digital component of an integrated campaign: Durables” – “STORYTIME” – 2 trofee Gold în secțiunile “Mobile Apps” şi “Full Digital Campaign”, 1 trofeu Silver în “Digital Craft” și o nominalizare în “Digital Brand Experience”- și “Life Without Irritations”, realizată împreună cu Graffiti PR – 1 Silver în “Digital component of an integrated campaign: FMCG – Non food”.
Lucrările “Unlock Museums Night” și “BURNOUT HOTLINE” au fost nominalizate în categoria “Mobile Campaigns”, respectiv “Full Digital Campaign”.
MRM // McCann
Agenția MRM // McCann a câștigat trofee pentru “Rom Autentic – Facebook page” – 1 Gold în categoria “Social Media Pages” – “Sprite – Haters”– 1 trofeu Golden pentru “Social Media Special Mechanics” – “Albalact – Tecsești vlogs” – 1 trofeu Silver în categoria “Online PR Special Projects” – “KFC – Random series” – 1 trofeu Silver pentru “ Online Branded Content” și 1 trofeu Gold pentru “ Digital component of an integrated campaign: Retail”- “KFC – Friendzone” – 1 Gold la “Online Branded Content” – “KFC – Smart Chat” – 1 Silver pentru “Gamification” și “Coca-Cola – Unity Tracks” – 1 Gold în categoria “Digital component of an integrated campaign: FMCG – Drinks” și 1 Silver pentru “Digital Brand Experience”.
Lucrările “Coca-Cola – Instagram page” și “Coca-Cola Half-Full” au fost nominalizate în categoriile “Social Media Pages”, respectiv “Social Media Special Mechanics”.
GMP+WEBSTYLER
Agenția GMP+WEBSTYLER a obținut pentru campania “Long live the neighbor’s goat!” 4 premii – 1 Silver pentru “Viral Non Video”, 2 trofee Gold în categoriile “Social Media Special Mechanics” și “Online PR Special Projects”, 1 Silver pentru “Digital component of an integrated campaign: Art, Culture, Media and Entertainment” – și o nominalizare în “Brand Associated Communities”.
Alte cinci lucrări au obținut trofee Gold: : “You never know when bad luck strikes” pentru “Viral Video” // Sector 7, “Logitech #speedchallenge” pentru “Brand Associated Communities” // WorkHorse, “Animaterra 2 – The Fantastic World – Mobile APP” pentru “Gamification” // Kaufland România & 50s Digital, “The first intelligent banking” pentru “Services”, pentru categoria “Digital component of an integrated campaign” // Cohn&Jansen JWT și “Unquiet Voices” în secțiunea “Social campaigns, political and awareness messages” // Cheil Centrade România & ANAIS Association.
Alte distincții speciale extra competiție au mai fost acordate de juriu astfel:
Premiul special al juriului – Best Use of Technology by glo: “The Banknote Concert” de la Leo Burnett România pentru Samsung Romania, proiect care a obținut alte 3 trofee Gold în fiecare dintre categoriile mari ale competitiei, plus Grand Prix în “Digital component of an integrated campaign: Durables”;
Premiul special Youtube – YOUTUBE ADS LEADERBOARD, pentru campania “eMAG: Libertate în fiecare zi”, de la Papaya Advertising pentru eMAg;
Premiul special YOUTUBE ADS LEADERBOARD PEOPLE’S CHOICE acordat campaniei “Istoria alternativă ING”, de la Headvertising, în urma voturilor persoanelor prezente în sală la Gala Internetics 2019;
La acestea se adaugă Agency of the Year, marele premiu al competiţiei susţinut de UniCredit Bank: Leo Burnett România;
Trofeul Digital Client of the Year a mers anul acesta la Samsung România;
Trofeul Special – “Trăiască Capra Vecinului” merge către “Romania has rockers blood!”, de la Most Wanted Advertising pentru Rock FM.
Festivalul a continuat cu petrecerea care a sărbătorit câștigătorii, PLASTI PRIX X INTERNETICS AFTER PARTY, o petrecere “plastic aware”, în contextul în care Gala Internetics s-a alăturat inițiativei Plasti Prix. Trofeele oferite la ediția din 2020 a competiției urmează să fie realizate din plastic reciclat.
Lista completă a câștigătorilor poate fi accesată online.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz