Lefties, parte a Grupului Inditex, una dintre cele mai mari companii de retail de modă din lume, va deschide anul acesta, în proiectul mixed-use Iulius Town Timișoara, cel de-al doilea Digital Store din România, pe o suprafaţă de 5.000 mp.
Odată cu deschiderea celui de-al doilea Digital Store, Lefties, brandul Grupului Inditex cu modă la prețuri accesibile, va oferi timișorenilor o experiență de shopping integrat, punând la dispoziția acestora ultimele tendințe în fashion și cele mai noi tehnologii din retail, pe o suprafață generoasă de 5.000 mp.
„Anul 2024 va fi foarte dinamic în rețeaua IULIUS. La Timișoara, vom avea două intrări majore și nu ne vom opri aici, pentru că ne dorim să aducem în proiectele noastre cele mai dorite branduri. Cu siguranță, ne atingem acest obiectiv prin parteneriatul cu Lefties, un concept nou și foarte inovativ, ce va câștiga votul publicului nostru cosmopolit și mereu în căutare de noi experiențe. Extindem, astfel, parteneriatul cu Grupul Inditex, care ne este alături de peste 15 ani, ceea ce nu poate decât să ne bucure. Și noi, și Inditex ne dorim să ne surprindem în permanență clienţii cu soluții de shopping creative și inedite, iar Lefties se înscrie cu succes în această tendință”, a spus Oana Diaconescu, Head of Leasing IULIUS.
„Ne bucurăm să fim parte din proiectele dezvoltate de IULIUS și să fim prezenți cu un număr cât mai extins de branduri deja consacrate ale Grupului Inditex. Cu această colaborare, completăm portofoliul cu Lefties, al cărui model de afaceri integrează proiectarea, fabricarea, distribuția și vânzarea produselor sale, cu scopul de a răspunde cerințelor exigente ale clienților în ceea ce privește creativitatea, designul și calitatea. Mai mult decât atât, oferta brandului este întregită de experiența imersivă pe care o oferă Digital Store-ul Lefties, ce se traduce prin inovație și trenduri de ultimă generație”, declară reprezentanții Inditex.
Inaugurat în 2019, în urma unei investiții de peste 442 milioane de euro, Iulius Town este primul proiect mixed-use din vestul ţării şi include cea mai mare suprafaţă de retail din afara Capitalei, de peste 102.000 mp, 450 de magazine, restaurante şi cafenele tematice, un hub office, numeroase servicii și o grădină urbană.
Lucian Streche este un profesionist cu peste 17 ani de experiență în domeniul investițiilor financiare, fuziunilor și achizițiilor de companii,…
Hanwha Aerospace România și-a luat angajamentul să sprijine modernizarea Fortelor Armate ale României și să contribuie la întărirea flancului estic…
Rezident, rețeaua de apartamente de închiriat în regim hotelier din București, Predeal, Constanța, Eforie Nord și camere duble la Corbu,…
Numărul autorizațiilor de construire emise pentru clădiri rezidențiale din București s-a redus la aproape jumătate în timp ce suprafața utilă…
World Vision România a lansat raportul „Bunăstarea Copilului din Mediul Rural”, singura analiză longitudinală asupra bunăstării copiilor și cel de-al…
Cu un ecosistem de soluții construit pe date și insight-uri relevante desprinse din nevoile consumatorilor, Mastercard oferă un mediu digital…