Lecțiile care au pregătit Ubisoft pentru noul normal
Reading Time: 2 minuteÎn cadrul evenimentului Apply, menit să ajute specialiștii din HR să vină cu noi perspective, Grigoriada Stroe, HR & Operations Director pentru Ubisoft România, Serbia și Ucraina a realizat o retrospectivă a celor mai importante lecții pe care o companie le poate învăța pe drumul spre adaptarea la noul normal.
Aceasta a povestit despre tranziția la lucrul de acasă, despre cum poate o companie în care oamenii sunt cel mai important atu să își mențină cultura organizațională, dar și ce a presupus adaptarea proceselor tehnice, de recrutare şi onboarding la noua realitate a pieței.
Printre cele mai importante lecții s-au numărat agilitatea în luarea deciziilor, dar și nevoia unei comunicări deschise din partea managementului, chiar dacă ne referim la cazuri de infectare cu noul coronavirus.
”Vineri, împreună cu CEO-ul, am decis ca de luni să stăm acasă, să lucrăm remote. Iar agilitatea, flexibilitatea și rapiditatea au fost critice. Și faptul că am luat deciziile foarte repede, a însemnat că am putut ca de luni să avem 1.800 de oameni acasă, în siguranță, lucrând eficient”, a spus Grigoriada Stroe.
Deși angajații companiei și-au mutat biroul acasă, Ubisoft a încercat să-și mențină cultura organizațională bazată pe convivialitate. Fie că vorbim despre grupuri de sprijin emoțional, webinarii pe teme de productivitate, management eficient, parenting, sau forumuri dedicate întregului studio, echipele au fost încurajate să comunice și să participe la toate aceste activități.
Mai mult, producătorul de jocuri video continuă să atragă noi talente, să le ureze bun venit printr-un proces de onboarding digital, dar și să motiveze echipele prin organizarea de teambuilding-uri și evenimente speciale, mutate acum în online.
“Când vorbim despre Ubisoft, vorbim despre convivialitate, despre puterea colaborării, despre oameni. Asta ne definește.”, adaugă ea.
Toate aceste procese, continuă Grigoriada, sunt adaptate nevoilor în schimbare ale angajaților, iar feedback-ul lor este transmis mai departe prin manageri și echipele de HR, care au fost în tot acest timp alături de echipe:
”Oamenii trebuie să simtă că feedback-ul lor este important și că această adaptare este continuă. Da, am venit, am propus ceva, poate nu a fost cel mai bine, am primit feedback, și am schimbat. Cred că aceasta este cheia.”
Pentru următoarea perioadă, Ubisoft România va continua procesul de redefinire și adaptare a culturii organizaționale la noua realitate pentru a le oferi angajaților aceleași resurse de dezvoltare pe plan personal și profesional ca și până acum.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz