Reputația și atractivitatea brandului companiei tale sunt la fel de importante și în interior, și în exterior. Când brandul este la fel de atractiv și în interior, și în exterior, compania este solidă, productivitatea, inovația și calitatea experiențelor oferite clienților se îmbunătățesc constant.
Brandul companiei atrage sau respinge oamenii pe care îi cauți. Cum multe provocări vin acum dintr-un deficit de forță de muncă, reputația brandului este critică pentru a le depăși.
Investește în dezvoltarea competențelor de leadership pentru fiecare angajat. Calitatea leadership-ului oamenilor tăi atrage sau respinge clienții, atrage sau respinge angajații pe care îi vrei, te ajută să reușești să realizezi sau nu ceea ce îți propui, generează rezultate financiare mai bune sau mai puțin bune pentru acționari.
Dacă vrei să nu mai fii angajat, înțelege diferențele majore între a fi freelancer și a dori să-ți construiești propria organizație. În rol de freelancer ceea ce contează este calitatea muncii tale, când construiești o organizație trebuie să te gândești la eficiența proceselor și a sistemelor care susțin și multiplică calitatea muncii altora.
O educație financiară esențială este necesară indiferent dacă ai o firmă mică sau ești freelancer. Știu nenumărate exemple în care oamenii au eșuat în inițiativele lor antreprenoriale pentru că au refuzat să acorde atenție unei rigori financiare de bază.
Fie că ești manager-angajat sau antreprenor, responsabilitatea ta este să creezi un context în care oamenii să învețe să-și găsească singuri motivația de care au nevoie să atingă rezultatele la care s-au angajat. Nu e responsabilitatea ta să-ți motivezi angajații, ci să-i sprijini să învețe că descoperirea motivației necesare este în responsabilitatea lor.
Investește timp și energie pentru a întări prin deciziile zilnice și procesele de lucru valorile comune și scopul comun. În vremuri tulburi și pline de incertitudini, sunt poate printre condițiile critice care îi fac pe oameni să lucreze împreună.
Învață să fii „inclusiv“. Mulți angajați sau antreprenori gândesc frecvent în termeni de „ori/ori“ („ori ca mine, ori ca tine“) și găsesc greu rezolvări sănătoase dacă nu trec la un tip de gândire și la soluții colaborative, de tipul „și/și“ („și ca mine, și ca tine“).
Observă și monitorizează natura deciziilor și acțiunilor zilnice: cât de defensive sunt acestea? Cât de constructive sunt? Deciziile și acțiunile constructive așază organizația și echipa pe un traseu ascendent, iar cele defensive întăresc un cerc vicios care pun organizația și echipa pe o spirală descendentă.
Fă loc în companie și în echipa ta noilor generații: important este să aveți valori comune, dar stilurile de lucru pot fi diferite. Când sunt valori comune și stiluri de lucru diferite se creează un context în care colaborarea naște inovație, progres, iar businessul va avea toate șansele să aibă viitor.
În premieră pentru România, Code for Romania inaugurează un spațiu fizic dedicat monitorizării și înțelegerii alegerilor prezidențiale și parlamentare. „Elections…
Lockheed Martin și compania românească Sinteza S.A. au semnat astăzi o scrisoare de intenție pentru licențierea producției de electrolit negativ…
Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…
Jason Silva este speaker, futurist, storyteller și realizator de film, dar cel mai cunoscut este pentru rolul de prezentator al…
Mai mult de un sfert (27,51%) dintre respondenții unui sondaj realizat la solicitarea Ariston România plănuiesc să achiziționeze o pompă…
Rompetrol Rafinare, companie membră a Grupului KMG International (Rompetrol), a înregistrat, în primele 9 luni din 2024, o cifră de…