Analize Management

Lecții de business: Miroslav Majoroš, Telekom România

28 oct. 2016 2 min

Lecții de business: Miroslav Majoroš, Telekom România

Reading Time: 2 minute

Fii sincer. Cu echipa, cu clienții, cu acționarii. Fii autentic. Și susți-ne-ți con­vingerile cu pasiune. Îndrăznește să spui ceea ce simți, ai încredere în instinctele tale. Împărtășește viziunea ta și trăiește după propriile valori. Amprenta personală este mult mai convingătoare și îi poate inspira și pe ceilalți.

Oferă instrucțiuni clare și simple. Tu ești cel care decide direcția companiei și tot tu ești cel care poate determina echipa să te urmeze spre țelul propus. Dar pentru aceasta este nevoie ca toată lumea să aibă o viziune și o înțelegere comună asupra obiectivelor. Trebuie să gândești o strategie, să planifici și, mai ales, să-ți asumi responsabilitatea.

Inspiră încredere. Este important ca echipa să creadă în tine ca lider. Ca să-i faci pe oameni să te urmeze într-o anumită direcție, trebuie să le câștigi mai întâi încrederea. Același lucru este valabil și în relația cu clienții – este vital ca aceștia să creadă în compania ta, în produsele tale și în brandul tău.

Învață în permanență. Fii la curent cu tot ceea ce se întâmplă în jurul tău; fii informat și curios. Nu te opri niciodată, indiferent cât de departe ai ajuns. Pe același principiu, angajează oameni dornici să învețe pentru că aceștia vor ajuta compania să evolueze, vor aduce cu ei aptitudini și competențe noi și, în cele din urmă, vor conferi companiei un avantaj considerabil în fața competiției.

Ascultă-ți clienții și încearcă să vezi lucrurile din perspectiva lor. Ca lider de business este esențial să îți amintești să asculți clienții și să folosești acest lucru pentru a îmbunătăți produsele pe care le oferi. Astfel, te vei asigura că tu și compania sunteți pe drumul cel bun; mai mult, clienții pot să îți revoluționeze afacerea și să te ajute să te reinventezi.

Nu te da bătut niciodată. Succesul este de multe ori un drum lung pe care trebuie să ai puterea și hotărârea să-l parcurgi.

Investește timpul și efortul necesare pentru a cunoaște compania în cele mai mici detalii. Cele mai bune decizii sunt luate de liderii care înțeleg cum funcționează lucrurile în companie, la toate nivelurile. Dacă știi care sunt provocările oamenilor din toate zonele de business vei fi mai bine pregătit pentru a lua decizii logice și realiste.

Alege-ți bine echipa. Înconjoară-te de oameni integri și pasionați de atingerea acelorași obiective ca și tine.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: