Lecții de business: Cristian Popescu, SAP România
Reading Time: < 1 minutÎn orice faci, să ai clientul în centrul planurilor și acțiunilor tale. Reușești atunci când clienții tăi reușesc.
Să te gândești apoi la clienții clienților tăi.
Să provoci mereu starea prezentă: ce și cum poți face mai bine? Dacă nu o faci tu, fii sigur că o face altcineva.
Să ai curajul să încerci, să testezi, să inovezi.
Să asculți cu atenție clienții și dacă sunt mulțumiți, și dacă sunt nemulțumiți. Mai ales dacă sunt nemulțumiți e bine să afli înaintea concurenților tăi.
Să lucrezi permanent în echipă. Doar așa poți reuși.
Să îți construiești o echipă performantă, diversă, puternic motivată.
Să asculți și să observi cu atenție, apoi să integrezi ce e relevant în ceea ce faci.
Pe cât posibil, să iei decizii informate. Când nu ai toate informațiile pentru decizia ta, e bine să știi ce nu știi înainte de a decide.
Să ai viziunea, strategia și execuția mereu clare și măsurabile. Atenție mare la execuție, cineva mai trebuie să și facă treaba
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz