Lecții de business: Bogdan Comănescu, Accelera
Reading Time: 2 minuteMarketingul va deveni mult mai important decât „valoarea mărfii“. Bugetul companiei tale reflectă această „lege”?
Digital skills este un domeniu în care trebuie să exceleze toți angajații care intră în contact cu clienții. Angajații tăi au urmat un training în acest domeniu?
Digital business banking. Clienții vor vrea să plătească online, de pe mobil și imediat. Pot plăti clienții tăi online?
Clienții nu mai caută descrieri ale produselor/serviciilor, ci vor să le compare (cu alte mărfuri concurente) și să citească review-uri de la alți clienți. Pot clienții tăi să compare automat marfa ta cu cea a concurenței?
Comunicarea directă și permanentă cu clientul devine o obligație.Răspunde cineva clienților tăi la orice oră din zi sau din noapte, pe orice canal?
Clienții vor vrea să își aducă aportul la conceperea mărfii. Colectezi părerile clienților tăi?
Clienții vor să testeze „gratis“. Oferi clienților tăi posibilitatea de a „gusta“ gratis din marfa ta?
Clienții vor produse cât mai bine adaptate nevoilor lor (sau măcar să aibă senzația că este așa). Ți-ai împărțit piața pe care activezi în nișe cu caracteristici specifice?
În condițiile unei avalanșe de informație, relaționarea la nivel personal devine cea mai valoroasă ofertă. Investești timp și bani în relaționarea interpersonală cu Top 20 cei mai importanți clienți ai tăi?
„Show me the smile of my clients!“ – Clienții au nevoie să te implici, alături de ei, în satisfacerea clienților lor.
Cunoști foarte bine afacerile celor mai importanți clienți ai tăi?
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz