Lecții de business: Alex Bădilă, Publicis România
Reading Time: 2 minuteAtenția este noua monedă forte – suntem într-o permanentă luptă pentru atenție. Nu mai avem timp pentru nimic, așa că numai lucrurile relevante ne atrag atenția.
Omul sfințește locul – un clișeu adevărat. Un om bun bate orice proces și metodologie – e valabil într-o agenție de publicitate, e valabil pentru orice brand, e valabil într-un contract sau pentru o aparent simplă decizie.
Good stuff in, good stuff out… – și reciproca e valabilă.
Talentul nu suplinește întotdeauna maturitatea – un om trecut prin multe are de partea lui responsabilitate, metodă. Este un maraton, nu un sprint.
Să ai principii nu este un moft – deși, de multe ori, pare doar o extravaganță în vremurile haotice în care trăim.
Contează cum reacționăm la ceea ce se întâmplă mai mult decât ceea ce se întâmplă – îmi plac oamenii care caută soluții când toți alergă ca o găină fără cap. De prea multe ori panica este reacția „default“ atunci când apare o criză și lumea aleargă întrebându-se ce e de făcut. Sunt puțini cei care stau și caută o soluție.
Nimic nu este scris în piatră – în comunicare, marketing și, în general, în managementul unei afaceri, regulile se rescriu permanent. Adaptarea la schimbare este mai importantă decât pare la prima vedere.
Creativitatea se poate învăța – trebuie doar să citești mult, să te plimbi, să fii atent în jurul tău, să mergi la film, la teatru, să desenezi, să mergi la muzee, să te joci, să muncești mult.
Crezi sau știi? – întrebarea mea preferată. Este surprinzător câte se schimbă odată cu răspunsul la această întrebare.
E bine să nu te afli niciodată în situația să spui „credeam că….“ – prea multe lucruri nedorite au la bază pe cineva care spune așa ceva. Credeam că ai verificat.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz