Le Manoir are un nou director de marketing
Reading Time: 2 minuteGrupul Le Manoir, cu afaceri de peste 10 milioane de euro la nivelul anului 2022, anunță numirea unui nou director de marketing.
Silviu Țolu, din poziția de Marketing Manager, va susține extinderea accelerată pe care companiile grupului și-au propus-o pentru următorii doi ani.
Silviu este deținătorul unui MBA în Design, Fashion & Luxury Goods la Bologna Business School și are o experiență semnificativă pe segmentul de bunuri de lux atât ca antreprenor cât și ca colaborator al unor branduri importante precum Dior și angajat al unei multinaționale prezente în România.
”Având în vedere cota din piața locală de luxury și segmentele pe care operează companiile grupului, nu cred că există o provocare profesională mai mare pentru mine în România. Luxul înseamnă în primul rând experiențe de calitate, înseamnă un anume stil de viață și asta ne propunem să oferim clienților noștri pe toate liniile de business”, spune Silviu Țolu.
Printre mărcile internaționale din portofoliul Le Manoir se numără vinuri de la cei mai importanți producători din Franța, Italia, Spania sau Lumea Nouă, precum Bollinger, Delamotte, Salon, Bruno Paillard, Henri Giraud, Joseph Drouhin, Petrus, Penfolds, renumite mărci de delicatese ca Bordier, Cinco Jotas, Joselito, Chocolatier Michel Cluizel, Maxim’s de Paris și multe altele.
”Pe termen mediu și lung ne-am propus să ne menținem poziția de lider pe piața de luxury lifestyle prin extinderea și consolidarea business-ului actual. Gestionăm proiecte cu parteneri importanți, am deschis recent Le Manoir Gourmet Market, cel mai mare magazin de luxury gourmet din București și am redeschis Le Bistrot Francais într-o nouă formulă, chiar mai exclusivistă. Pregătirea profesională și pasiunea personală pentru promovarea conceptului de Bun și Frumos în România îl recomandă fără îndoială pe Silviu ca membru al echipei noastre de profesioniști”, declară Cristian Preotu, proprietarul grupului Le Manoir.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz