Marketing

Lavazza lansează „Tales of Italy”, o nouă gamă pentru cafenele și restaurante ce oferă o călătorie autentică prin fermecătoarea Italie

Reading Time: 4 minute

Lavazza, brandul de cafea italian emblematic, cu peste 125 de ani de istorie, își continuă angajamentul de a oferi cafea de cea mai bună calitate. Pentru a răspunde preferințelor în continuă schimbare ale consumatorilor, Lavazza lansează Tales of Italy – o colecție de amestecuri premium inspirate din cafenelele tradiționale italiene.

Amestecurile Tales of Italy, disponibile acum în România, concepute și create pentru profesioniștii din domeniul cafelei, sunt inspirate de unele dintre cele mai cunoscute și autentice orașe italiene – Milano, Veneția și Roma. Oferind o experiență de degustare fără cusur, noua colecție reprezintă o abordare modernă a cafelei, prezentând-o ca fiind mai elegantă și cu un gust mai domol.

Colecția combină perfect aromele italiene pline cu o experiență îndelungată, care este rezultatul a peste 125 de ani de tradiție, cu accent pe inovație.

Pentru a realiza această gamă de cafea specială și unică, Lavazza a urmat o abordare individuală pentru fiecare amestec în parte, selectând cele mai bune varietăți de boabe. Arabica spălată: „ușor” din America Centrală și de Sud; Arabica naturală din Brazilia și Myta Robusta ”Cru of Origin” din India și Indonezia.

Aroma este intensificată datorită unei varietăți selectate de Robusta fermentată și Arabica Braziliană Cereja Apassita, care oferă o savoare exotică, note dulci de vin, de miere, împreună cu un conținut tipic „italian”. În cele din urmă, ca un detaliu de final, pentru un rezultat perfect, metoda de prăjire lentă și blândă a amestecurilor Tales of Italy este menită să îmbunătățească notele aromatice și să păstreze delicatețea și aromele de fermentație. Colecția Tales of Italy este disponibilă în trei arome unice: 

MILANO GALLERIA – Un amestec 100% Arabica cu note de miere și stafide.

Milano este un amestec de calitate superioară compus din boabe Arabica 100% recoltate de la ferme certificate de Rainforest Alliance. Această varietate rară de Arabica este cunoscută pentru maturitatea cireșelor de cafea care oferă note de fructe uscate și miere și reflectă frumusețea și eleganța incomparabile ale orașului italian simbol al modei, amintind totodată de gusturile dulci și sofisticate ale cafenelelor din inima acestui oraș.

VENEZIA CANAL GRANDE – Cu note plăcute de ciocolată și migdale.

Venezia este cel mai fin amestec, realizat cu meticulozitate din boabe de cafea premium, prăjite până la perfecțiune pentru a obține un gust bogat și consistent, oferind cafelei un corp plin asemenea cafelei tradiționale italiene. Acest amestec conține un mix de Arabica naturală din America Centrală și varietăți de Robusta spălate provenite din Asia și 10% Robusta fermentată, inspirând toate aromele cafenelelor din Veneția și plimbările liniștite de-a lungul aleilor sale.

ROMA TRASTEVERE – Cu arome de ciocolată neagră și alune, corpolent.

Roma este un amestec premium de boabe Arabica din Columbia culese manual, renumită pentru calitatea sa excepțională. Aroma sa captivantă te poartă pe străzile atemporale ale Orașului Etern și oferă o personalitate unică prin gusturile distinctive ale centrului Italiei.

Pentru a sărbători lansarea noii colecții și multiplele preparate pe care le poți crea, Lavazza a reinventat cappuccino-ul tradițional – cea mai populară, distinctivă și renumită băutură pe bază de espresso – introducând gama „cappuccino semnătură”/ „signiture cappuccino”.

Așadar, toată lumea se poate bucura pe deplin de o nouă plăcere italiană, degustând trei ”bijuterii” care evidențiază noua colecție, datorită echilibrului perfect dintre cafea și spuma de lapte.

  • GRAN MILAN – cu fructe uscate și miere 
  • THE VENETIAN – cu cacao și sirop de migdale
  • ROMAN HOLIDAY – cu scorțișoară și sirop de ciocolată

Despre Grupul Lavazza

Înfiinţată în 1895 la Torino, Lavazza este deţinută de familia Lavazza de patru generaţii. Astăzi, Grupul Lavazza este unul dintre cei mai importanți jucători pe scena mondială a cafelei, cu o cifră de afaceri de peste 3 miliarde de euro și cu un portofoliu de mărci de top care sunt lideri pe piețele respective, cum ar fi Lavazza, Carte Noire, Merrild și Kicking Horse. Este activă în toate sectoarele de afaceri și are operațiuni pe 140 de piețe, cu 8 fabrici în 5 țări și aproximativ 5.500 de colaboratori în întreaga lume.

Prezența globală a Grupului este rezultatul a peste 125 de ani de creștere, iar cele peste 30 de miliarde de cești de cafea Lavazza produse în fiecare an sunt dovada unei povești de succes remarcabile, cu scopul de a continua să ofere cea mai bună cafea posibilă, sub toate formele, prin concentrarea pe fiecare aspect al lanțului de aprovizionare, de la selecția materiei prime până la produsul final din ceașcă.

Grupul Lavazza a revoluționat cultura cafelei investind continuu în cercetare și dezvoltare: de la intuiția care a marcat primul succes al companiei – blendul de cafea – până la dezvoltarea de soluții inovatoare de ambalare; de la primul espresso sorbit în spațiu, până la zecile de brevete industriale. Capacitatea de a fi înaintea vremurilor se reflectă și în accentul pus pe durabilitate – economică, socială și de mediu – care a fost întotdeauna un reper pentru ghidarea strategiilor corporative.

„Trezirea unei lumi mai bune, în fiecare dimineață” este misiunea Grupului Lavazza, cu scopul de a crea valoare durabilă pentru acționari, colaboratori, consumatori și comunitățile în care își desfășoară activitatea, integrând competitivitatea cu responsabilitatea socială și de mediu.

Romanita Oprea

Recent Posts

Quadra Casa aduce în premieră internațională, la București, noua colecție GESSI Haute Culture

Integratorul de finisaje premium Quadra Casa marchează o nouă premieră cu impact internațional prin atragerea în exclusivitate a colecțiilor de…

6 minute ago

Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou

Reîntoarcerea la birou continuă să crească în acest an, pe măsură ce angajații resimt tot mai mult nevoia de interacțiune…

8 minute ago

Golin România câștigă 11 premii la Romanian PR Award 2024

Golin România a obținut 11 premii din 16 nominalizări la ediția din acest an a Romanian PR Award: 3 Golden…

35 de minute ago

Asociația pastel şi Kaufland România lansează proiectul PractiLand

Asociația pastel, dedicată misiunii #NicioLunăFărăOFaptăBună, anunță lansarea proiectului PractiLand, o inițiativă susţinută de Kaufland România, menită să transforme educația practică…

43 de minute ago

Emil Muthu, Neurony: Facturarea A.I.

Au lansat pe piață proiecte inovatoare precum Yarooms, ialoc sau jobful, pentru care au obținut finanțări de peste 4,5 milioane…

2 ore ago

Spațiu dedicat monitorizării și înțelegerii alegerilor, deschis în București

În premieră pentru România, Code for Romania inaugurează un spațiu fizic dedicat monitorizării și înțelegerii alegerilor prezidențiale și parlamentare. „Elections…

5 ore ago