Laurent Diot a fost numit director al mărcii Citroën pentru Europa extinsă
Reading Time: 2 minuteLaurent Diot a fost numit director al mărcii Citroën pentru Europa extinsă, începând cu 1 iulie 2023. El îi va fi subordonat lui Uwe Hochgeschurtz, Chief Operating Officer Enlarged Europe la Stellantis, iar din punct de vedere funcțional lui Thierry Koskas, CEO al mărcii Citroën și Chief Sales & Marketing Officer la Stellantis.
„Sunt foarte bucuros și entuziasmat să îi urez bun venit lui Laurent Diot în familia Citroën. Cariera sa internațională, expertiza în vânzări și în dezvoltarea afacerilor sunt atuuri puternice, aflate în concordanță cu strategia mărcii noastre. Sunt convins că Laurent va contribui în mod pozitiv la creșterea mărcii noastre în Europa și la nivel global.“
Thierry Koskas, CEO al mărcii Citroën și Chief Sales & Marketing Officer la Stellantis
Laurent Diot are peste 25 de ani de experiență internațională în industria auto. S-a alăturat Grupului Renault în 1997 și a avut mai multe poziții în vânzări, marketing și dezvoltarea afacerilor, precum și funcții executive în diferite țări și regiuni: Europa, Asia, China, America de Sud și Africa. A lucrat ca director general în Maroc înainte de a reveni în Europa în 2020 ca director de marketing al Grupului Renault Franța. Printre funcțiile sale anterioare se numără cea de director general adjunct, vânzări și marketing la Dongfeng-Renault Automotive Co. din China și director general al Renault Portugalia.
Laurent Diot s-a alăturat grupului Stellantis în octombrie 2021 în calitate de director global de marketing și comunicare FIAT Abarth la Torino, Italia. La 1 iulie 2023, Laurent Diot a devenit director al Citroën pentru Europa extinsă. Laurent Diot a absolvit École Centrale Paris cu o diplomă de master în managementul ingineriei.
În noua sa funcție de director al Citroën pentru Europa extinsă, Laurent Diot va fi responsabil pentru dezvoltarea și implementarea strategiei mărcii în Europa.
Citroën dezvoltă, din 1919, automobile, tehnologii și soluții de mobilitate. Marca este prezentă în 101 țări cu o rețea de 6.200 puncte de vânzare și servicii în întreaga lume.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz